جمعه 29 خرداد 1383

اورانیوم غنی شده در بازار تهران


کارخانه ویسکی شنگول اسکاچ قزوین علیه سه تولید کننده گمنام عرق سگی اعلام شکایت کرد. همچنین نمایندگی هاینکن در تهران کامیار لطفعلی خانی معروف به کامی هندسام را در شعبه 1416 سو کرد.

امروز جمعه 29 خرداد 1423 هجری شمسی، مطابق با 18 ژوئن 2044 میلادی، خبرهای این هفته را به اطلاع می رسانیم

صدای این برنامه را از رادیو دویچه وله این هفته و هفته های بعد می توانید از همین جا بشنوید.
اورانیوم غنی شده در بازار تهران
قیمت اورانیوم غنی شده در بازار بورس پشت چراغ برق در تهران به هر کیلو ده هزار دلار رسید. فروشگاه اورانیران 235 که به وسیله عبدالغنی غنی زاده اداره می شود، اعلام کرد: ما در هفته گذشته قیمت ها را بیست درصد کاهش دادیم تا بازار را از دست آلبانی، چچن و لبنان بگیریم. کاهش قیمت اورانیوم غنی شده در تهران باعث هجوم آوردن دلالان آمریکایی و اروپایی به پشت چراغ برق تهران شد. جواد ج. که در پشت شهرداری به دستفروشی اورانیوم غنی شده مشغول است، اعلام کرد: ما تو انبار خونه مون طرف نازی آباد اورانیوم غنی می کنیم، اورانیوم ما توپ توپه، آجری آجری، بیسکویت!

مرتضوی: زیبا کاظمی در کانادا کشته شد
دوازده هزار و سیصد و چهل و هفتمین جلسه دادگاه مرحومه زیبا کاظمی برگزار شد. استفان هاشمی، مدیر آژانس عکس اومگا تهران و سردبیر مجله فوتوشاپ که در آنکارا منتشر می شود، شاکی این پرونده است. وی همراه با چهارده وکیل بین المللی در این جلسه دادگاه شرکت کرد. ژان لویی فردینان سلین وکیل اول بین المللی پرونده زیبا کاظمی اعلام کرد: ما در این چهل سال توانستیم ثابت کنیم که علت مرگ خانم کاظمی ضربه بوده است و وی از کانادا به ایران آمده بود، در حالی که وکیل مدافع سعید مرتضوی مدعی بود که زهرا کاظمی از ایران به کانادا رفته و در تورنتو در گذشته بود. نعمت احمدی وکیل دیگر این پرونده اعلام کرد: تا قبل از اینکه قاتلین زهرا کاظمی بمیرند، باید دادگاه به نتیجه برسد.

شنگول اسکاچ قزوین شکایت کرد
کارخانه ویسکی شنگول اسکاچ قزوین علیه سه تولید کننده گمنام عرق سگی اعلام شکایت کرد. همچنین نمایندگی هاینکن در تهران کامیار لطفعلی خانی معروف به کامی هندسام را در شعبه 1416 سو کرد. اتحادیه تولید کنندگان مشروبات الکلی اعلام کردند: ما شاکی هستیم، اما راهپیمایی گسترده 23 هزار نفر از تولید کنندگان خانگی عرق سگی که به رهبری کامی هندسام برگزار شده بود، باعث شد تا دولت از دخالت در این ماجرا کناره گیری کند. عبدالرحمان قائمی مدیر عامل کارخانه ویسکی شنگول اسکاچ اعلام کرد: بخاطر تولیدات خانگی غیرقانونی ما مجبوریم بازار خوب داخل را از دست بدهیم و مشروب مان را به فرانسه، سوئد و آلمان صادر کنیم. داریوش ش. مصرف کننده مشروبات الکلی داخلی، معروف به شات داگ( عرق سگی سابق) گفت: برادر! ویسکی جواب نمی ده، باید شیش تا بطری بخوری، اما شات داگ، یه گیلاس، توپ!

آلبانی هفت، بلژیک صفر
مسابقات جام ملت های اروپا در بروکسل برگزار شد. مراسم افتتاحیه جام با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و تیم بلژیک مسابقه افتتاحیه را با تیم ملی آلبانی انجام داد. تیم ملی بریتانیا که در این جام حضور ندارد، اعلام کرد: تا زمانی که لهستانی های بد عرقخور در جام شرکت می کنند، ما حاضر به شرکت در جام نیستیم. پس از پایان مسابقه که با نتیجه شش بر صفر به نفع آلبانی تمام شد، مراسم نماز در محوطه چمن شارل اوقوا برگزار شد.

تا هفته دیگر شما را به خدای بزرگ می سپاریم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/9074

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اورانیوم غنی شده در بازار تهران' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2008