شنبه 7 شهریور 1383

ترور کنیم تا مورد تجاوز قرار نگیریم (قسمت اول)، سيد ابراهيم نبوي


ساختار سیاسی نظام جمهوری اسلامی بسیار قوی است، رئیس جمهورش پنج سال است که در حال استعفاست، نیمی از نمایندگان سابق قوه مقننه اش تحت تعقیب قضایی هستند، بخشی از حکومت معتقدند بخش دیگر عامل خارجی است و بخش دیگر معتقد است که حکومت نماینده مردم نیست.
abbasi-hassan.gif
در زندگی استراتژیست هایی هستند که روح انسان را مثل خوره در انزوا می خورند و می خراشند ... صادق هدایت؛ دکترین یک چیزی است مثل گیلاس، آلبالو، لنگه کفش، دکمه پیراهن ... کنفوسیوس حکیم؛ وقتی نفخ باشد و عقل نباشد همه چیز ممکن است ... دائی جان ناپلئون؛ مرتیکه حمال! اسم من اومبرتو اکو است، نه آمبرتو آکو ... اومبرتو اکو (نام گل سرخ)

یا روانشناسی تحلیلی یک استراتژیست دکترینال

گزاره اول: متن سخنرانی که در اینجا می خوانید سخنانی است که توسط موجودی به اسم حسن عباسی (دیپلم تجربی، با نام مستعار دکتر حسن عباسی) در ماه خرداد در دانشکده فنی ایراد شده است. این سخنرانی آنقدر مهم و جالب و حاوی نکات عبرت آموز و طنزآلود است که با وجود گذشت زمان دلم نیامد خود را از نوشتن درباره آن محروم کنم.

گزاره دوم: ابتدا قصد داشتم با ذکر برخی نکات از این سخنرانی مطلب طنزی در مورد این سخنان بنویسم، اما عمق این سخنان تا حدی است که مرا وامی دارد که در شرح آن مروری بر تاریخ جهان و ایران کنم و به جامعه شناسی سیاسی ایران نیز بپردازم. تقریبا نود درصد متن سخنرانی به نوشته درآمد. در نظر دارم در اسرع وقت این مقاله طولانی را به صورت کتابی منتشر کنم.
گزاره سوم: با توجه به بروز انواع آیت الله حسنی در ایران که هر لحظه به شکلی بت عیار در می آید و حسنی جدیدی بروز می کند، ضمن اینکه تصمیم دارم از این به بعد در هر ماه نشان های زیر را به حسنی های جدید اعطا کنم، قصد دارم برای مدتی سخنرانی های عباسی را در مورد دکترین های مختلف منتشر سازم. نشان های زیر به شرح زیر است:
نشان عالی حسنی: برای کسانی که حرف هایی می زنند که خودشان فکر می کنند جدی است اما با هیچ عقلی جور در نمی آید و همه فکر می کنند شوخی است.
نشان حسنی دوم: برای کسانی که بطور خاص یک جمله احمقانه گفته اند.

توضیح: سخنرانی زیر توسط حسن عباسی دارای« نشان عالی حسنی »در حضور تعدادی از حضار در دانشکده فنی ایراد شده است.

پیرزن یهودی: اسرائیل به چه درد می خورد؟
.... زمان نوجوانی ما، ابتدای دهه هفتاد میلادی سال گذشته، چند قرن گذشته(1)، چندی قبل ازانقلاب اسلامی، یک هواپیمایی ربوده شد که تعدادی یهودی اسرائیلی داخلش بودند. این هواپیما به شهر انتبه منتقل شد. ایدی امین دیکتاتور اوگاندا رهبر آن کشور بود، اسرائیلی ها به طرز خونینی آن هواپیما را رهایی گروگان کردند و تمام افراد آن فرودگاه را کشتند(2). تمام هواپیماهایی را که در آن فرودگاه بود نابود کردند. این پیام خاصی داشت. من اسناد این واقعه را در کتابهای سرویس های امنیتی کشور یعنی دایره ضداطلاعات کشور در ساواک که قبل از انقلاب ترجمه شده بود و مانده بود خواندم، بعد از انقلاب این اسناد که انتشار عمومی پیدا کرد، ماجرای واقعه هواپیماربایی انتبه را تحت عنوان نود دقیقه انتبه از نزدیک دیدم. و یک نکته بسیار مهم داشت برای من. این بود که وقتی فلسطینی ها هواپیما را می دزدند و به انتبه می برند تا از آنجا به جای دیگری منتقل کنند، در انتبه هر کسی که غیر یهودی است از هواپیما پیاده می کنند. سرویس های رهایی گروگان و ضد تروریست کارشان این است که وارد بشوند و از کسانی که نجات پیدا کردند و از هواپیما بیرون آمدند وضع و مشخصات و امکانات و تعداد گروگانگیرها را می پرسند. اینها وقتی می آیند و از نجات یافته ها می پرسند که وضع تروریست ها چطور بود، در همین شرایط یک خانم پیر و مسن یهودی را می بینند که از شناسنامه او متوجه نشده بودند که او یهودی است و او را به عنوان کسی که یهودی نبود آزاد کرده بودند. متوجه این خانم یهودی می شوند. همین آریل شارون(3) نخست وزیر امروز رژیم صهیونیستی فرمانده واحدهای عملیات ویژه و هوابرد کشور، در واقع رژیم اسرائیل بود. این پیرزن یهودی را می آورند و با او صحبت می کنند. او تعداد افراد گروگانگیر و مشخصات آنها را می گوید. یک جمله می گوید که در آن کتاب ضد جاسوسی مربوطه در قبل از انقلاب روی این جمله خیلی تاکید شده بود. آن پیرزن می گوید: وقتی صف یهودی ها را از غیریهودی ها در هواپیما جدا می کردند، یهودی ها را نگه می داشتند در هواپیما و هرکس غیریهودی بود پیاده می کردند. یک آن از خودم به مظلومیت یهود لرزیدم. با خودم فکر کردم اسرائیل به چه درد می خورد؟ اسرائیل باشد و یهودی را در هواپیما گروگان بگیرند؟ اسرائیل به چه درد می خورد؟ بقدری برای ستاد مشترک ارتش اسرائیل این جمله(4) گران تمام می شود که این ها تمام واحدهایشان را آماده می کنند، می روند و توی انتبه فرود می آیند، رهایی گروگان می کنند و تمام فلسطینی ها را می کشند(5). هم گروگانها را آزاد می کنند(6) و برای این که کسی دیگر این مساله به ذهنش خطور نکند و اثرش همه جا بماند تمام فرودگاه انتبه را و هر آنچه هواپیما در آنجا بوده نابود می کنند. این صحنه این واقعه را بعدا از روی آن یک فیلم ساخته شد(7) با بازی چارلز برانسون( منظور چارلز برونسون است) یکی از بازیگران شاخص اینها(8) به اسم نود دقیقه انتبه. می بینید که به سادگی تفنگ های 106 این توپ هایی که روی جیپ هست از توی هواپیمای سی 130 می آورند بیرون و تمام آن منطقه را نابود می کنند. پیام ویژه اسرائیل که آن پیرزن گفته بود با بودن اسرائیل چرا باید چنین اتفاقاتی بیفتد؟ و اسرائیل به چه درد می خورد؟

توضیحات:
1) منظور ایشان از چند قرن گذشته چند سال گذشته است.
2) گروگانگیرها در عملیات انتبه تمام افراد فرودگاه را نابود نکردند.
3) در عملیات انتبه رئیس عملیات اریل شارون نبود، بلکه دان شامرون بود، هدایت کننده واحدهای هوایی هم یاناتان ناتانیاهو بود، اصولا این عملیات در زمان نخست وزیری اسحاق رابین رخ داد و هیچ ربطی به اریل شارون ندارد.
4) ستاد ارتش اسرائیل چهار روز قبل از اینکه گروگانهای آزاد شده را از انتبه به پاریس ببرند تصمیم به عملیات آزادی گروگانها گرفته بود و هرگز دولتی مثل اسرائیل بخاطر جمله ای که یک خانم یهودی گفته است، عملیاتی را انجام نمی دهد که به عنوان دقیق ترین عملیات ضدتروریستی تاریخ شناخته شود.
5) تروریست های هواپیمای انتبه همه شان فلسطینی نبودند، اورتگا و گارسیا آمریکای لاتینی بودند.
6) در عملیات آزادی گروگانها دو نفر از آنها کشته شدند.
7) بر اساس اطلاعات داده شده به نظر می رسد که تمام گفته های آقای حسن عباسی( دیپلمه، معروف به دکتر حسن عباسی) از روی فیلم یورش به انتبه(Raid on Entebbe, 1977) نقل شده است.
نتیجه گیری مرحله اول: یک مجموعه اطلاعات غلط ارائه شده است تا ما به این نتیجه برسیم که وقتی یک پیرزن اسرائیلی که گروگان هم گرفته نشده و آزاد شده، تنها به این دلیل که می گوید: پس دولت اسرائیل به چه درد می خورد؟ دولت اسرائیل با تمام قوا توی دهن فلسطینی ها می زند و اثبات می شود دولت اسرائیل تنها دولت جهان است که به درد می خورد.

بخش دوم دکترینال آقای عباسی: شرم بر مدرنیته و تجاوز به ناموس رهبران مسلمین
.... زمانی که در بسنی و هرزگوین قتل عام صورت می گرفت، از خودم می پرسیدم جمهوری اسلامی به چه درد می خورد؟(1) وقتی خیابان های فلسطین را می بینیم که در کرانه باختری و در نوار غزه بولدوزرها حرکت می کنند و تیغ های شان را می گذارند و پایه خانه افراد را ویران می کنند، مقابل دوربین تمام رسانه های جهانی زنان بیرون خانه توی سرشان می زنند، قطر محکوم می کند، بحرین محکوم می کند، کویت محکوم می کند، بیرون از جهان اسلام ژاپن محکوم می کند، با خودم فکر می کنم جمهوری اسلامی ایران به چه درد می خورد؟(2) فرق جمهوری اسلامی ایران با هفتاد میلیون نفر جمعیت(3) و با دو ارتش قوی(4) و یک ساختار مقتدر از نظر سیاسی(5) به نسبت قطر و کویت و بورکینافاسو که محکوم می کنند، جمهوری اسلامی به چه درد می خورد؟.... که یک یهودی در یک گوشه دنیا گوشه ناخنش(6) زخم می شود تمام پیکره صهیونیسم جهانی به صدا در می آید و در کربلا و نجف و رفح و جنین و غزه و طولکرم بر پیکر فرزندان پیامبر(7) تانک های آمریکایی، اسرائیلی و انگلیسی بر جسد این جوانان ما(8) می رانند و مسوولان ما فقط محکوم می کنند. از سر ذلت دم از گفتگوی تمدنها می زنند. وای! شرم بر شما که همچنان از مدرنیته(9) و دعوت به مدرنیته با گفتگو یاد می کنید!
و در تلخ ترین حالت جوکی را به خاطر می آورم که می گویند مردی را راهزنان گرفتند و دور مرد خطی کشیدند و به ناموسش تعدی کردند(10) و به او گفتند اگر جرات داری پات رو بگذار بیرون از این خط. حکم رهبران و مسوولین 60 کشور اسلامی(11) حکم آن مردی است که خطی کشیدند دورش و دارند به ناموسش تجاوز می کنند، یکی پس از دیگری کشورهای جهان اسلام دارد زیر شنی تانکهای غربی در می آید و به زنان شان دارد تجاوز می شود در کل کشورهای اسلامی(12) و به اعتقاداتشان دارد تعدی می شود باز هم اینها دم از گفتگو و تنش زدایی می زنند. اینجا فرق بین رئیس جمهور اسلامی ایران و معمرالقذافی چیست؟(13) فرق بین رهبران ایران با رهبران سایر کشورها چیست؟(14) این بغض فروخفته ای است که جوانان کشورهای اسلامی گلوشان را گرفته کجا باید ریخته شود؟(15) چهارسال است که دارم فریاد می زنم که جهان عموما و جهان اسلام خصوصا دنبال یک چریک(16) می گردد، نه دنبال رهبرانی که از گفتگو دم می زنند. و غرب برای اینکه چنین چیزی موضوعیت نداشته باشد خودش دارد مجددا چه گوارا را در جهان اسلام باب می کند(17)، که اگر قرار است چریکی هم باشد شما بروید دنبال چه گوارا. بی مناسبت نیست که توسط وزارت ارشاد جمهوری اسلامی در یک سال گذشته 36 کتاب در مورد چه گوارا چاپ شده. دنبال روحیه چریکی نروید.

توضیحات:
1) جمهوری اسلامی به درد مردم بوسنی و هرزگوین خورد. برادران سپاه مدتی به آنجا رفتند و تعطیلات تفریحی شان را در آنجا گذراندند و با خواهران بوسنیایی آشنا شدند. در دوره جنگ بوسنی که خبری از گفتگوی تمدنها نبود، سپاه در بوسنی حضور فعال داشت و هیچ اقدام مثبتی برای جلوگیری از کشته شدن مردم بوسنی نکرد. و اگر ورود آمریکایی ها برای دفاع از مسلمانان بوسنی نبود تعداد کشته ها بسیار بیشتر می شد.
2) یکی از مهم ترین فواید جمهوری اسلامی برای مردم فلسطین( که از قبل از گفتگوی تمدنها شروع شد) این بود که با ایجاد حماس توانست نیروهای تندرو اسرائیلی را ترغیب به حمله به مردم فلسطین کند. و بین فلسطینی ها اختلاف بیندازد تا اسرائیل بتواند راحت تر آنها را نابود کند. یک فایده دیگر جمهوری اسلامی برای فلسطین هم این بود که چون مردم فلسطین لال بودند و نمی توانستند حرف بزنند، جمهوری اسلامی برای آنها رهبر تعیین می کرد و به آنها دستور می داد با اسرائیل بجنگند و بمیرند. مقداری دیگر از فواید جمهوری اسلامی برای مردم فلسطین وجود دارد که در قبرستان های فلسطین دفن شده اند.
3) آقای عباسی( دیپلم تجربی معروف به دکتر عباسی) جوری از هفتاد میلیون مردم ایران حرف می زند که انگار این هفتاد میلیون نفر کارمندان او هستند. بر اساس آمارهای موجود حداقل پنجاه درصد مردم ایران حتی حاضر به مشارکت سیاسی در وضع موجود سیاسی نیستند، یعنی مخالفین حکومت به شمار می آیند و 15 تا 20 درصد مردم در آخرین رای گیری به محافظه کاران که آقای عباسی جزو آنان به شمار می رود، رای داده اند.
4) ایران دارای دو ارتش قوی است که یک دستشان به آن یکی دستشان می گوید تو درنیا که من درآمدم. تا چند ماه قبل فرمانده یکی از این ارتش ها یعنی سردار رحیم صفوی یک مشاور داشت به نام حسن عباسی( دیپلمه معروف به دکتر حسن عباسی) که بعد از برخی درگیری ها آقای دکتر به دلیل عدم تعادل روحی و روانی، بنا به گفته رحیم صفوی عزل شد. و قبلا هم یکی دیگر از فرماندهان یعنی آقای دکتر حسین الله کرم( فرمانده آژانس مسافرتی توکاتور) به دلیل عدم تعادل روانی و روحی عزل شده بود. پیشنهاد می شود فرماندهان این دو ارتش قوی قبل از عملیات حتما تست آزمایش روانی و روحی بدهند.
5) ساختار سیاسی نظام جمهوری اسلامی بسیار قوی است، رئیس جمهورش پنج سال است که در حال استعفاست، نیمی از نمایندگان سابق قوه مقننه اش تحت تعقیب قضایی هستند، بخشی از حکومت معتقدند بخش دیگر عامل خارجی است و بخش دیگر معتقد است که حکومت نماینده مردم نیست. بنا به گفته آقای عباسی( دیپلمه معروف به دکتر عباسی) کسی حرف رهبر نظام را گوش نمی کند. قوه قضائیه این حکومت مقتدر با وزارت اطلاعات اختلاف دارد و این حکومت مقتدر جرات برگزاری یک انتخابات را ندارد. رئیس دو قوه از سه قوه کشور اعلام کردند که انتخابات مجلس هفتم مردمی نیست.
6) ناخن زن یهودی درد نگرفته بود که پیکره صهیونیزم به لرزه درآمد، بلکه 130 نفر یهودی و اسرائیلی را گروگان گرفته بودند، دولت و ارتش اسرائیل آنها را آزاد کرد. وقتی آدم را گروگان می گیرند ممکن است ناخنش هم درد بیاید، اما احتمال مرگ او هم هست.
7) آیا الزاما هرکسی که در عراق و فلسطین زندگی می کند فرزند پیامبر اسلام(ص) است؟ در هشت سال جنگ چقدر از فرزندان پیامبر در عراق توسط ما که فرزندان پیامبر هستیم کشته شدند و چقدر از فرزندان پیامبر، جوانان ما را که لابد فرزندان یزید ابن معاویه بودند کشتند؟ مگر برادران رزمنده ما در جنگ قبل از کشتن سربازان عراقی شجره نامه آنها را نگاه می کردند که مطمئن شوند که فرزندان پیامبر نیستند؟
8) چرا جوانان ایرانی که در تهران زندگی می کنند عوامل اجنبی و بی ریشه و مزدور بیگانه و فاسد هستند و جوانان فلسطین و افغانستان و عراق «جوانان ما» هستند؟
9) مدرنیته: حیوانی است با چهار پا و چنگال های قوی و دندان های تیز که در کنیا زندگی می کند و درشرایط دموکراتیک حمله می کند و مسلمین را می کشد. مدرنیته همچنین به معنی نوسازی نیز به کار رفته است.
10) در تمام متن سخنرانی آقای عباسی( دیپلمه، معروف به دکتر عباسی) جذاب ترین موضوع تجاوز جنسی و تعدی به زنان و آلت تناسلی و سایر قضایای جنسی است. این نوع بیماری سیاسی انقلابی زمانی ایجاد می شود که یک فرمانده سپاه زیادی فیلم های سکسی نگاه می کند و اصولا فکر می کند دشمن نه برای گرفتن کشور ما بلکه برای تجاوز به زنان حمله می کند. تقریبا تمام مثال های ایشان به نحوی به تجاوز مربوط است. از هر نوع تحلیل فرویدی خودداری شود.
11) منظور از 60 کشور اسلامی مبهم است. اگر اردن و مراکش و ترکیه و عربستان سعودی و افغانستان و امارات متحده عربی و قطر و مصر و غیره به عنوان شصت کشور اسلامی محاسبه شده اند، بهتر است آمریکا و اسرائیل و انگلیس را هم جزو کشورهای اسلامی حساب کنیم، چون برخورد آمریکا و مردم آن با جمهوری اسلامی خیلی بهتر از برخورد این کشورهای اسلامی و مردم شان با ایران است. بنابراین بهتر است به جای شصت کشور اسلامی بگوییم 180 کشور اسلامی، مالیات که ندارد، هرچه بیشتر بهتر.
12) این جمله که در کلیه کشورهای اسلامی دارد به زنان شان تجاوز می شود کمی ابهام دارد. حداقل بگوییم به هشتاد درصد زنان تجاوز می شود که لااقل یک بیست درصدی مشغول استراحت باشند. آقا! یکی این بچه رو ببره دکتر، حالش خیلی خرابه.
13) چند تفاوت اساسی میان رئیس جمهور اسلامی ایران و معمرالقذافی وجود دارد:
الف) معمر قذافی رهبر است، اما خاتمی رئیس جمهور است، بنابراین جمله صحیح را به این صورت بگویید. وقتی دارد به کشورهای اسلامی تجاوز می شود و رهبران ما دم از گفتگو می زنند فرق قذافی و آیت الله خامنه ای چیست؟
ب) یک فرق قذافی و رهبران جمهوری اسلامی این است که قذافی واقعا در یک دوران طولانی با آمریکا مبارزه کرد ولی ما فقط پرچم آتش زدیم. زمانی هم که قرار شد همه با آمریکا کنار بیایند قذافی مثل بچه آدم این کار را کرد، ولی ما هم مذاکره می کنیم هم داد می زنیم.
پ) قذافی ظاهرا دیوانه است، اما منافع لیبی را حفظ می کند، اما رهبران ایران ظاهرا عاقل اند، اما منافع ملی را می دهند دست یک مشت خل مشنگ روانی که در دانشگاه رسما همان حرفی را بزنند که پنتاگون می زند.
ت) قذافی در لیبی قدرت دارد و هیچ کاری در لیبی صورت نمی گیرد مگر اینکه او خواسته باشد، اما در ایران هیچ کسی قدرت ندارد و هیچ کاری صورت نمی گیرد حتی اگر همه خواسته باشند.
ث) قذافی یک تروریست بود که حالا دیگر نمی خواهد تروریست باشد، ما در گذشته می خواستیم تروریست باشیم و بلد نبودیم، حالا هم نمی خواهیم تروریست باشیم ولی از تروریسم دفاع می کنیم.
ج) قذافی حداقل بلد است دیکتاتور باشد، ما دیکتاتور بودن را هم بلد نیستیم.
14) فرق رهبران کشورهای اسلامی با رهبران ایران این است که رهبران کشورهای اسلامی خودشان را حفظ می کنند، اما رهبران ایران به راحتی ریشه های خودشان را می زنند.
15) بغض فروخفته جوانان در کشورهای اسلامی در چند جا ریخته می شود، یکی در بریدن سر خبرنگاران و رانندگان و سایر خارجی ها در عراق و افغانستان و دیگر در عملیات انتحاری در عراق. اما بغض فروخفته جوانان ایرانی کجا ریخته خواهد شد؟
16) در حال حاضر در جهان اسلام الحمدالله میزان تولید چریک روزافزون است، ابومصعب زرقاوی( عرقخور سابق و دکترینال ترور فعلی) در عراق است که مشغول کشتن خارجی هاست و دشمن شیعه است، اسامه بن لادن است که فعلا رفته گل بچیند، مقتدی صدر است که قرار است ارتش اش پلیس دولت آمریکایی عراق بشود. نکته همه این است که چریک های مسلمان و حزب الله ایرانی همه شان دوست دارند بقیه عرب های بدبخت چریک بشوند و حتی یک نام ایرانی هم محض خنده در فهرست چریک های تحت تعقیب آمریکا نیست.
17) به این فرضیه توجه کنید. آمریکا برای اینکه جلوی گرایش مردم به سوی چریک شدن را بگیرد، چه گوارا را مطرح می کند. و وزارت ارشاد اسلامی که بدنبال وظایف امپریالیستی خاتمی قصد گفتگوی تمدنها را دارد، در یک سال 36 کتاب در مورد چه گوارا چاپ می کند. لابد کسانی هم که کتابهای چه گوارا را می خوانند می خواهند نظریات آمبرتو آکو( منظور همان اومبرتو اکو) را بفهمند؟ لازم به یادآوری است که اصولا چه گوارا در تمام این سالها چهره جذاب و مورد توجهی بوده است، اما بیشترین علت جذابیت چه گوارا بخاطر سکسی بودن او برای زنان است، نه بخاطر نظرات احمقانه چریکی.

نتیجه گیری قسمت دوم: آمریکا قصد دارد تا به کشورهای اسلامی حمله کند تا به زنان این کشورها تجاوز کند، هیچ قصد دیگری ندارد، ما هم باید چریک بشویم تا هر وقت هر جا دیدیم کسی در حال تجاوز به کسی است، با عملیات انتحاری خودمان را بکشیم.

این مقاله ادامه دارد.....

براي شنيدن سخنان حسن عباسي اينجا را کليک نماييد.

- بخش دوم

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11388

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ترور کنیم تا مورد تجاوز قرار نگیریم (قسمت اول)، سيد ابراهيم نبوي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2008