چهارشنبه 1 مهر 1383

ای اهورا! اگر تو مزدا داری من هم تویوتا دارم


از دوستداران نطق پیش از دستور که در اورکات عضو هستند دعوت می شود که به کامیونیتی حسنی در اورکات بروند و در آنجا عضو شوند. ما در این کامیونیتی مشت محکمی به دهان تمام آدمهای معقول و منطقی و باشعور می زنیم و ثابت می کنیم مشنگ ها برترین و جالب ترین سیاستمداران جهان هستند.به کامیونیتی hassani بروید.

براي شنيدن پيام، اينجا را کليک نماييد.
و من چند ماه و شاید هم چند هفته نبودم، نه این که بخاطر خارج و لندن و انگلیس که من با اونها مخالفم، چون من تابستان بود و رفته بودم کشاورزی. و چند نفر از من پرسید که تو رفتی استشهادی برای خودیش، پس چی شد؟ و من می گم که وقتی رفتم به اون استشهادی بکنم، اون بمب اتمی که من زیر ماشین بسته بودم خراب شد و وقتی فینتیل اون را فشار دادی منفجیر نشد و این یک ضربه به اسلام بود و من آمدم که یک بیل بردارم و برم با اون بزنم روی ماشین ولی وقتی بیل را گرفتم دیدم ماشین منفجیر شد و این قدرت خدا بود که به من عمر دوباره داد برای کشاورزی و پیاز و سیب زمینی. و حالا من چند استراتژیک باید به شما بگم که اول از همه اون مطلب بود که اون را گرفت.

و من می گم که اگر این حافظ کمونیست در شعر خودش گفته که گیرم پدر تو بود فاضل، از فضل پدر برای تو چه فایده ای داره، پس اگر سینا رفته لندن برای کمونیستی و بی ناموس، پس این تقصیر پدرش بود، چون حافظ هم گفت. و در جمهوری اسلامی فقط یک نفر فاضل و دانشمند بود، اون هم رهبر معظم انقلاب و بقیه حیوان بود.
و یک پیام هم دارم در مورد سینما که در اون جشن گرفتند و آهنگ گذاشتند و مطرب بود و زن های بی حجاب در اون عکس هایی گرفتند که آدام خجالت می کشه به اون نگاه کنه چه برسه به من که چند بار نگاه کردم و روسری اون رنگی بود مثل زیرشلواری پسر من بود که با اون پرده آشپزخانه را هم دوخت. و من می گم حالا که این طور شد پس باید استاندار و فرماندار و شهردار و راهنمایی و رانندگی تهران را هم بگیری تا خواهران ما که بی حجابی می کند آدام بشه. و آیا این جامعه مدنی بود که همه با هم زنای محصنه بکنه و بگه گفتگوی تمدنها. گفتگوی تمدنها بخوره توی سرت! و من می گم ای حجاریان! اگر تو گفتی در جشن خانه سینما زنای محصنه را این با اون بکنه پس مرگ بر تو که هم کمونیست هستی و هم چپی و هم دوم خرداد.
و یک استراتژیک من به اون جرج بوش دبلیو بود که در انتخابات دوم خرداد آمریکا با اون جان که نامزد شده بود شرکت کرد. خاک بر سرت جان! همیشه زن نامزد می شه، تو مثلا مردی؟ تو از زن هم کمتری، شاید شونزده بار که می شه چهار ضربدر چهار از نظر ریاضی. و همین طور اگر پیش بره تا چند سال بعد در آمریکا مردها عروس هم می شه. و این ها طرح لنین و استالین بی ناموس برای پطرزبورگ بود که می خواست نفت ایران را بریزه توی آب گرم اقیانوس فارس و دریای خزر که بو بگیره. تو نفت می ریزی توی آب ای نامرد؟ و پیشه وری و اسماعیل آقا سیمیتقو هم همین را می گفت. و من با جان هم مخالفم و به آمریکایی می گم که به هیچ کدوم رای نده، بلکه به دکتر ولایتی رای بده. و این جان هم یک آمریکایی ترسو بود که اون طور که در لاریجانی آمریکا نشون داد از جنگ ویتنام ترسید و فرار کرد. ای بدبخت ترسو! خاک بر سرت بی غیرتت که تو فرار کردی ولی اون جمیله بوپاشا که یک زن ویتنامی بود تو از اون هم کمتری. و اون جمیله بوپاشا در ویتنام با حفظ حجاب خودش مشت محکمی به دهان ویتنام زد.
و یک پیام هم به اون اهورا می دم که من رفتم در لس آنجلسی و دیدم که یک مردی که مثل کمونیست ها لباس پوشیده و مثل زن های ضعیف خودش را درست کرده گفت می خواد بیاد ایران برای انقلاب که به ما بکنه. و من می گم تو بیا تا من در فرودگاه با بیل و کلنگ بزنم توی سرت که بمیری. و اگر اینجا اومدی من تو را می گیرم و می برم کشاورزی که دیگه از این حرف ها نزنی. و من از همین جا می گم اگر تو اهورا هستی و مزدا داری من هم تویوتا دارم که اون وانت هست برای بردن خیار و هندوانه و گوجه فرنگی و پیاز که هیچی مثل پیاز برای سلامتی انسان لازم نیست و باید آن را هر روز دو تا پیاز بخوری.
و دیگر هیچ پیامی ندارم. خداحافظ. برو.

مسابقه بهترین پیام در اینترنت برگزار می شود

ما همه حسنی هستیم

حسنی یک شخص نیست، حسنی یک تفکر است، یک فلسفه است، یک نوع آدم است که یادش رفته است در کدام قرن و در کدام دنیا زندگی می کند. من به عنوان نویسنده ای که همواره این شخصیت بی نظیر را ستایش کرده ام و همواره وجود او را برای دنیای دون و پست معاصر ضروری دانسته ام و گاهی اوقات خودم هم متاثر از او قرار گرفته ام،تصمیم دارم به مدت سه ماه مسابقه بهترین حسنی را در سایت اورکات برگزار کنم. در حال حاضر تعدادی از اعضای کامیونیتی حسنیhassani در اورکات پیام های خودشان را به صورت پینگلیش می نویسند. لذا در همین کامیونیتی بین شرکت کنندگان مسابقه ای برگزار می شود.
شرایط مسابقه:
1) هر کسی از اعضای این کامیونیتی در اورکات می تواند در مسابقه شرکت کند.
2) هر دوهفته یک موضوع پیشنهاد می شود و شرکت کنندگان تا پانزده روز فرصت دارند که پیام های خودشان را در تعداد حداکثر400 کلمه پینگلیش در این کامیونیتی بگذارند.
3) در یک وبلاگ، احتمالا وبلاگ سردبیر عمه ام، متن فارسی نویسی شده برای بینندگان گذاشته می شود و در صورت تمایل فایل صوتی را نیز برای امت همیشه در صحنه خواهیم گذاشت.
4) با توجه به اینکه خودم سعی می کنم در مسابقه شرکت کنم، لذا از میان اعضای کامیونیتی که داوطلب هیات داوران هستند پنج نفر به عنوان داور نهایی انتخاب می شوند. طبیعی است که چون این مسابقه خرتوخر است اعضای هیات داوران می توانند در مسابقه هم شرکت کنند.
5) موضوع برنامه اول این است: ای هخا! اگر تو لاریجانی هستی و رنگارنگ هستی غلط می کنی.
به زودی اخبار مسابقه را به اطلاع علاقمندان می رسانیم.

ستاره شهیر شرق
دهم مهر 1383

توضیح اضافی: از کلیه اعضای اورکات دعوت می شود در کامیونیتی حسنی عضو شوند

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12293

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ای اهورا! اگر تو مزدا داری من هم تویوتا دارم' لينک داده اند.

اگر تو مزدا داری من هم تویوتا دارم
http://khabarnameh.gooya.com/nabavi/archives/016502.php
Tereza's Links
September 23, 2004 03:12 PM

اگر تو مزدا داری من هم تویوتا دارم
http://khabarnameh.gooya.com/nabavi/archives/016502.php
Tereza's Links
September 23, 2004 03:23 PM

هخا's official site: www.ahura.info
تیغ تیز و تیغ کند هر دو میبُرند. از سور بودنش خوشم میآد. برای خودش کلی «منجی عالم بشریت»ـه. این هم از اون طرف قضیه است. «علیاللهی» ها....
Fallen : Alee's blog
September 29, 2004 03:31 PM

هخا's official site: www.ahura.info
تیغ تیز و تیغ کند هر دو میبُرند. از سور بودنش خوشم میآد. برای خودش کلی «منجی عالم بشریت»ـه. این هم از اون طرف قضیه است. «علیاللهی» ها....
Fallen : Alee's blog
September 29, 2004 05:31 PM

هخا's official site: www.ahura.info
تیغ تیز و تیغ کند هر دو میبُرند. از سور بودنش خوشم میآد. برای خودش کلی «منجی عالم بشریت»ـه. این هم از اون طرف قضیه است. «علیاللهی» ها....
Fallen : Alee's blog
October 1, 2004 04:14 AM

Copyright: gooya.com 2008