سه شنبه 26 آبان 1383

موشک شهاب سه به خانه فی فی کول خورد


به وب سایت دوم دام بروید و آخرین نوشته های ابراهیم نبوی را در آنجا بخوانید. ضمنا از کلیه دوستداران ستاره شهیر شرق دعوت می شود در کامیونیتی حسنیhassani در اورکات عضو شوند و در آنجا آخرین پیام های حسنی را بخوانند.

امروز پنجشنبه 21 آبان 1423 هجری شمسی مطابق با 12 نوامبر 2044 میلادی، خبرهای این هفته را به اطلاع می رسانیم:

موشک شهاب سه به خانه فی فی کول خورد
در پی اصابت سه فروند موشک شهاب 3 به خانه فی فی کول خواننده سرشناس و بین المللی کشور، خانه وی ویران شد و سه نفر از خدمه خانه فی فی کول کشته شدند. فی فی کول در حال حاضر در کنسرت اروپایی است. بنیامین راشدان مسوول امنیت وزارت کشور اعلام کرد که این بیست و سومین واقعه اصابت موشک شهاب 3 در سالجاری است. آگاهان می گویند از وقتی قرار شد تولید موشک شهاب 3 مثل پیکان شود همه کسانی که با هم اختلاف دارند، بخصوص در مورد اختلافات خانوادگی برای انتقام گرفتن از همدیگر به خانه هم موشک پرتاب می کنند. سید مایکل اصغرلو عامل شلیک موشک های شهاب 3 به خانه فی فی کول در آخرین ساعات شب گذشته دستگیر شد. وی به خبرنگاران گفت: من عاشق فی فی کول هستم، ولی او به من بی محلی می کند.

حاج محمد فان باستن جواب داد
در پی حذف 2536 نفر از 2825 نفر داوطلب نمایندگی مجلس جمهوری اسلامی هلند، مارک فان هامن رهبر اصلاح طلبان هلند اعتراض شدیداللحن خود را به اتحادیه اسلامی اروپا اعلام کرد. حاج محمد فان باستن رئیس شورای مفتیان مجلس هلند که صلاحیت داوطلبان مجلس را رد کرده است، در پاسخ به این اعتراض گفت: هلند جای این قرتی بازی ها نیست، وی گفت: درش را گل می گیریم. هفته قبل شورای مفتیان هلند اعلام کرد هر کس می خواهد مشروبات الکلی بخورد برود در لوکزامبورگ زندگی کند، در این کشور فقط می توان گراس کشید.

جسد ژاک شیراک انتخاب شد
انتخابات ریاست جمهوری فرانسه دیروز برگزار شد، در این انتخابات ژان پیر لوپن به عنوان نماینده راست ها موفق شد 42 درصد آراء را بدست آورد، اما جسد ژاک شیراک که شش سال است در حال کماست، با 47 درصد آراء برنده انتخابات شد. اومانتیه در اعتراض به نتیجه آراء نوشت: چرا ژاک شیراک که کاندیدا نبود انتخاب شد؟ سارکوزی وزیر کشور فرانسه که 3250 سال است وزیر کشور است اعلام کرد: شیراک کاندیدا نبود، ولی مردم فرانسه هم نام دیگری را بلد نبودند که بنویسند. این اولین انتخابات فرانسه بعد از افزایش دوران ریاست جمهوری فرانسه از هفت سال به پانزده سال است. همزمان با این انتخابات روزنامه لوموند در مقاله ای به دوحزبی بودن سیاست آمریکا اعتراض کرد.

شش سال سکوت
محبوبه عباسقلی زاده مدیر NGO دفاع از زنان ساکت خاطراتش را منتشر کرد. وی که شش سال از عمرش را در زندان انفرادی گذرانده است، شرح تنهایی اش را در این شش سال نوشته است. محبوبه نوشته است: بازجو فکر می کرد NGO اسم مستعار من است، اما من برایش توضیح دادم که ان جی او نوعی سازمان غیر دولتی است. او مدتها گیج بود و دائم تکرار می کرد ان جی او نمنه دی؟ او نمی توانست مفهوم سازمان غیردولتی را درک کند. سرانجام بازجوی من از همانروزها به مدت شش سال مرا در زندان انفرادی رها کرد و مشغول تحقیق در حوزه های علمیه و دانشگاه شد تا بفهمد معنی NGO چیست. بعد از شش سال که من دچار ناراحتی روانی شدید شده بودم بازجوی من که دکترای زبانشناسی از آکسفورد گرفته بود به سراغم آمد و به من گفت: آبجی! شرمنده ام، ما رو ببخش، نمی دونستیم ان جی او چیه. و مرا آزاد کرد. شش سال در سکوت داستان شش سال زندان انفرادی همان روزهاست.

علی استیو افخمی نوه صبح را می سازد
علی استیو افخمی کارگردان سرشناس سینمای ایران اعلام کرد که فیلم نوه صبح را در مورد زندگی آیت الله خمینی که پدربزرگش پنجاه سال قبل ساخت آنرا آغاز کرده بود، بزودی ادامه خواهد داد. بهروز افخمی کارگردان و سیاستمدار ایرانی پنجاه سال قبل فیلم فرزند صبح را آغاز و پس از یک ماه فیلمبرداری کار را برای تحقیق در مورد زندگی آیت الله خمینی متوقف کرد. سه سال بعد فیلمبرداری فیلم مذکور مجددا آغاز و سپس برای اینکه معلوم شود آیا باید این فیلم در مورد زندگی آیت الله خمینی ساخته شود یا در مورد زندگی آیت الله منتظری متوقف شد. چهار سال بعد از توقف مجدد فیلمبرداری ،بهروز افخمی تصمیم گرفت تا این فیلم را به صورت یک سریال سیزده ساعته بسازد، اما بعد از هفت ماه فیلمبرداری تصمیمش عوض شد و قرار شد با فیلم های تهیه شده یک فیلم کوتاه چهار دقیقه ای موزیکال بسازد، تا اینکه سی و هشت سال پیش بهروز افخمی ساخت این فیلم را با شرکت هدیه تهرانی در نقش مادر آیت الله خمینی آغاز کرد، اما سه ماه بعد این فیلم به دلیل مشکلات آژانس انرژی اتمی متوقف شد.
علی استیو افخمی نوه بهروز افخمی اعلام کرد که بعد از پنجاه سال این فیلم را با شرکت نوه هدیه تهرانی در نقش نوه سید احمد خمینی خواهد ساخت. آگاهان پیش بینی کردند این فیلم تا هفتاد سال دیگر ساخته می شود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14478

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'موشک شهاب سه به خانه فی فی کول خورد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2008