دوشنبه 30 آذر 1383

توماس آلوا ادیسون اقرار کرد


من برق را اختراع کردم تا کوردلان پلید با استفاده از آن مثل دزدانی از چراغ استفاده کنند و تلفن را اختراع کردم تا شبکه کثیف و عنکبوتی گویا ارزش های اسلامی و انسانی را زیرپا بگذارد. من تلگراف را اختراع کردم تا میرزا ملکم خان ناظم الدوله و تقی زاده باصطلاح اصلاح طلب پلید با ارسال تلگراف از تلگرافخانه زمینه قتل شهید مظلوم شیخ فضل الله نوری را فراهم کنند. من با اختراع سینما امکان فساد را در اختیار مزدورانی چون سیامک پورزند و سینامطلبی و پدرش گذاشتم.

در پی اقاریر بی شرمانه و کشف شبکه خائنانه ای که توسط برخی از عناصر و عوامل آمریکای جهانخوار اداره می شد، اسناد و مدارک اعترافات شخص موسوم به ادیسون برای اطلاع امت شهیدپرور توسط حفاظت اطلاعات قوه محترم قضائیه منتشر شد. در صورت لزوم به زودی تصویر اعترافات تلویزیونی این شخص مزدور نیز از سیمای جمهوری اسلامی پخش می گردد.


سند شماره یک

بسم الله الرحمن الرحیم

10 آذر 1383
شماره: م/ 14234 ح ا
پیوست: دارد

برادر بزرگوار حاج آقا حسن عباسی
ریاست محترم مرکز دکترینال امنیت بدون مرز ایدهم الله تعالی

با سلام و آرزوی توفیق الهی برای آن برادر، چنانکه در راستای اهداف ارزشی و استراتژیک نظام جمهوری اسلامی مستحضر می باشید، اخیرا برخی از عوامل و عناصر دشمن زخم خورده که کلیه پایگاههای خودشان را در میان امت شهیدپرور از دست داده و به لانه های خودشان خزیده اند، از طریق رسانه هایی مانند کامپیوتر و رایانه های اپل و مک اینتاش و میکروسافت( مربوط به بیل گیتس یکی از یهودیان مستقر در آمریکا) اقدام به لجن پراکنی علیه انقلاب شکوهمند اسلامی و ارزش های والای آن نموده و علاوه بر مفاسد اخلاقی مانند چت روم و اورکات اخیرا اقدام به برقراری ارتباط با عناصر بیگانه کرده و در تارنماها( وب ساید) و وبلاگ های خود اقدام به انتشار اخبار کذب و تحریک و تشویش اذهان امت شهیدپرور کرده اند. واحد ح ا قوه قضائیه با همکاری ح ا ناجا و ح ا اماکن ناجا و ح ا نزاجا و ح ا نهاجا اقدام به کار اطلاعاتی کرده و در همین راستا موفق به شناسائی برخی از این عوامل در تارنمای موسوم به گویا( مستقر در اروپا) و تارنمای امروز( مستقر در تهران و ثبت شده در وزارت دادگستری آمریکای جهانخوار) و وبلاگ صبحانه( مستقر در یکی از خیابانهای تورنتو) نموده است. در راستای اینکه آن مرکز محترم در زمینه شناسائی و بررسی اقدامات دشمنان اسلام و استراتژی آنها سابقه طولانی داشته و به حکم آیه شریفه السابقون السابقون اولئک المقربون، از آن مرکز محترم درخواست می شود نتیجه بررسی های خود را در مورد اینترنت و کامپیوتر و رسانه ها بطور طبقه بندی شده جهت این اداره ارسال نمایند. با عنایت به اینکه چند نفر از عناصر پلید و مزدور اینترنتی و وبلاگی نیز توسط برخی منابع معرفی و شناسائی شده و جهت بازجویی و اقرار به اعمال پلیدشان به اداره اماکن ناجا دلالت شده اند، موارد لازم جهت بررسی در بازجوی عنایت فرمائید.

با آرزوی توفیق الهی
اداره ح ا قوه قضائیه
سردار ح. محبی

سند شماره دو

مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین

12 آذر 1383
شماره: م/ 123/65 م د
پیوست: مدارک اطلاعاتی بیست صفحه

اداره محترم ح ا قوه محترم قضائیه

پیرو نامه درخواستی مورخ دهم آذر سالجاری حاصل بررسی های انجام شده توسط مدیریت مرکز دکترینال امنیت بدون مرز به شرح زیر ارسال می گردد:
1) براساس اطلاعات به دست آمده از طریق منابع آشکار و پنهان اکثر توطئه های استکباری از طریق رسانه هایی به نام مدیا(Media) صورت می گیرد. این رسانه ها ازطریق صوتی یا تصویری و یا ویدئویی و فیلمهای مستهجن اقدام به تحریک نوامیس مردم کرده و زمینه تجاوز را آماده می کنند.
2) براساس اطلاعات به دست آمده توسط برخی از تجار ایرانی و اساتید متعهد و مسلمان دانشگاههای ایلی نویز و دیترویت و میشیگان( از ایالات پنجاه گانه آمریکا) اینترنت بخشی از کامپیوتر است که از طریق کابل های نوری و یا مودم های مختلف که ساخته شده کارخانه های خاصی هستند با استفاده از تلفن و بی سیم اقدام به ارتباط غیر کنترل شده با مراکز اروپایی و آمریکایی کرده، این رسانه توسط وزارت دفاع آمریکا و طراحان جنگ روانی ابتدا برای تجاوز فکری ساخته و محور هماهنگی و عملیاتی قرار گرفت و سپس چند سال بعد از طریق بیل گیتس( میلیاردر آمریکایی) با پروژه ویندوز( پنجره ها) جهت جهانی سازی و توسعه اندیشه های استکباری و ایجاد زمینه های تجاوز عمومی شد. در یک بررسی استراتژیک باید کمپانی چند ملیتی میکروسافت به عنوان مغز عملیاتی این پروژه مورد هجمه قرار گیرد. آدرس های دفتر میکرو سافت در ایالات مختلف آمریکا و کانادا به پیوست همراه با کروکی عملیاتی و گرای دقیق و زاویه پرتاب ارسال می گردد.
3) براساس تحقیقات استراتژیک صورت گرفته توسط مرکز دکترینال امنیت بدون مرز از طریق چند منبع نفوذی در آمریکا و اروپا و دبی که در محمل تجار ایرانی فعالیت می کنند، وبلاگ ها و وب سایتها( تارنماها) مراکز ارتباطی عنکبوتی اینترنت بوده که توسط دامین ثبت نام شده و در وزارت دادگستری آمریکا در واشنگتن دی سی و شهرهای دیگر آمریکا مانند دیترویت و میشیگان هاستینگ( مکانیابی) شده و این رسانه ها که به عنوان مدیا فعالیت می کنند از طریق برخی ارتباطات الکترونیکی مانند کامپیوتر وب سایت ها و وبلاگهایی را ایجاد نموده اند که وب سایت ها عمدتا به انتشار اخبار ضدانقلاب و یا تصاویر مستهجن اختصاص داشته و وبلاگ ها از طریق انتشار خاطرات سکسی و مستهجن مانند توت فرنگی و سه کاف( منظور انواع آلات جرم است) و خاطرات ندا و خاطرات خانوادگی در صدد هجمه به اخلاق و غیرت جوانان مسلمان بوده و پس از دوم خرداد به دلیل سیاست گرایش به اندیشه های هابرماس و هانتینگتون و حقوق بشر مورد توجه قرار گرفت. وبلاگ های ایرانی در تورنتو و چند شهر دیگر مانند دیترویت و میشیگان می باشد و برخی از وبلاگها نیز در ایران تحت پوشش شرکتها و یا اشخاص فریب خورده جریان دارد.
4) طبق بررسی های انجام گرفته در صورتی که بخواهیم برخورد ریشه ای و استراتژیک با اینترنت نمائیم مهم ترین راه آن از دو طریق است. اول اینکه اینترنت یکی از راه کار هایی است که نژاد آنگلوساکسون( استرالیا، انگلیس، آمریکا و اروپا) در پیش گرفته و با توسعه حضور مسلمانان و تقویت روحیه جهاد و شهادت در اروپا باید ریشه نژاد آنگلوساکسون را خشکاند تا مشکل اینترنت نیز حل شود. و از سوی دیگر باید گرای مراکز مهم تجاری آمریکا و مراکز نظامی اسرائیل را در اختیار نیروهای مومن و معتقد و ارزشی قرار داد. ولی با توجه به اینکه مهم ترین گلوگاه تنفسی جامعه کثیف و درمانده غرب از طریق مصرف نفت است، برای بریدن دستهای استکبار و خفه کردن صدای آن باید از طریق بستن تنگه هرمز مانع عبور نفت جهان به غرب شد. در این حالت شش تا هشت ماه و ده روز طول می کشد تا آنها بتوانند تنگه هرمز را لایروبی کنند. در این مدت حدود 47 تا 89 درصد تمدن غرب بکلی نابود شده و قیمت اتومبیل در اروپا حتی از پنج میلیون( قیمت یک پیکان دست دوم) هم پائین تر آمده و شرکتهایی مانند جنرال موتورز و پژو و بنز و تویوتا ورشکسته می شوند و مجبور می شوند دفاترشان را در شهرهایی مانند دیترویت و میشیگان تعطیل کنند. برای بستن تنگه هرمز از چند ناو و نفتکش می توان استفاده کرد که فهرست اسامی آنان به پیوست ارسال می شود. برادران باید درست وقتی که نفتکش حدود چهارصد متر از تنگه رد شد آنرا مورد هجمه قرار داده و سپس به سرعت به ساحل برگردند تا ماهواره های دشمن نتواند ردیابی سریع کند.
5) برای برخورد اساسی با اینترنت باید رسانه هایی مانند مدیای الکترونیکی مانند کامپیوتر و سایر رسانه ها را از ریشه مورد هجمه قرار داد. یکی از خطرات اصلی وجود برق یا انرژی الکتریسیته است که اگر با این پدیده مقابله شود کسی امکان دسترسی به اینترنت را نخواهد داشت. یکی از روشهای استراتژیک حمله موشکی به نیروگاههای کشور و قطع برق کشور است و یا تغییر وزیر نیرو از یک وزیر طرفدار اصلاحات آمریکایی به یک وزیر ارزشی. اصولا برق طبق بررسی های انجام گرفته از طریق منابع ما توسط توماس آلوا ادیسون اختراع شده و این هجمه مانند اومانیسم و هابرماس و حقوق بشر و موج سوم دموکراسی هانتینگتون برای ایجاد بستر مناسب برای تجاوز به زنان و دختران در نجف و کربلا و ایران است. چون این اتفاقات قبلا در تاریکی صورت نمی گرفت و شرم و غیرت وجود داشت. بنا براین با پدیده برق و تهاجم الکتریکی دشمن و عوامل داخلی آن هم باید مقابله کرد.
در پایان کلیه آدرس های مربوط به مراکز مختلف در آمریکا و اروپا به پیوست نامه ارسال می گردد.
و من الله التوفقی و علیه التکلان
ریاست مرکز دکترینال امنیت بدون مرز
دکتر حسن عباسی

سند شماره سه

بسمه تعالی

برادر پیام
در راستای کشف جرائم اینترنتی و وبلاگی و کامپیوتری به سرعت اطلاعات مربوط به بیل گیتس و توماس آلوا ادیسون و نقاط ضعف اخلاقی آنها و عدم رعایت مسائل اخلاقی و ارتباطات آنها را با سرویس های اطلاعاتی غرب و بخصوص موساد و سیا از طریق اینترنت تهیه نموده و ترجمه کرده و بصورت محرمانه برای این معاونت ارسال دارید.
برادر محبی
معاونت ح ا قوه قضائیه

سند شماره چهار

متن ترجمه زندگی توماس آلوا ادیسون

معاونت محترم ح ا قوه قضائیه
احتراما اطلاعات مربوط به زندگی شخص موسوم به توماس آلوا ادیسون جهات بهره برداری و هرگونه استفاده ارسال می گردد. چنانکه مستحضر هستید با توجه به اینکه اینگونه افراد مورد حفاظت ویژه هستند هیچ آدرسی در اینترنت از محل اختفای او پیدا نشد.

زندگینامه( ترجمه شده توسط برادر سعید)

شخص موسوم به توماس آلوا ادیسون در سال 1847 یا 1931( جلوی اسم او این دو عدد نوشته بود و به نظر می رسد که در تاریخ تولد او مانند ولادت حضرت زهرا(س) اختلاف وجود دارد، لذا یا ایشان در حال حاضر 72 سال دارد و یا مرده است و یا حدود 167 سال از ولادتش می گذرد) در آمریکای جهانخوار بدنیا آمد و زندگی ننگین خود را آغاز نمود. مادرش موسوم به نانسی الیوت از اهالی نیویورک بوده و هیچ تقیدی به رعایت مسائل خانوادگی و اخلاقی نداشت. خودش در شهری موسوم به میلان در اوهایو بدنیا آمد. ( توضیحا عرض می شود که میلان از شهرهای مهم ایتالیاست، نه آمریکا، و شاید دادن اطلاعات غلط در مورد محل تولد شخص موسوم به ادیسون بخاطر ردگم کردن باشد.) توماس آلوا ادیسون از ابتدا دارای گرایشات انحرافی بود و از کودکی همکلاسی هایش را آزار می داد، به همین دلیل مادرش مجبور شد او را به خانه ببرد و در خانه به او درس یاد بدهد، و بدیهی است که این مادر غیرمتعهد در این تعلیماتش چه موارد انحرافی را که به او یاد نداد. ضمیر پاک یک کودک که می بایست با تعالیم آسمانی از ابتدا خو بگیرد، در اثر چنین تعلیمات انحرافی راههای کفر و نفاق و انحراف را باز می کند. ابوی و والده توماس آلوا علاوه بر اینکه حق بزرگی را در مورد فرزندشان به انجام نرساندند او را از سنین کودکی مجبور کردند که به کار بپردازد. و این عبرتی است تا کوردلانی که فریب شعارهای دفاع از حقوق کودکان را خورده و می خورند، بدانند که آمریکایی های باصطلاح مدافع حقوق بشر با فرزندان خودشان( بخصوص سیاهپوستان و سرخپوستانی که توسط آنان مظلومانه و بصورتی وقیحانه به شهادت رسیدند) چه می کنند. آیا این معنی حقوق بشر و حقوق کودکان است؟! آیا کسانی مانند شیرین عبادی که با طرح باصطلاح حقوق بشر تلاش می کند تا در انقلاب اسلامی ایران انحراف بوجود بیاورند از زندگی ننگین توماس آلوا ادیسون اطلاع دارند؟ توماس سرانجام کار خود را زمانی که دوازده ساله بود با یک روزنامه که در قطار چاپ می شد آغاز کرد. و این آغاز انحراف بود. او که در همان ابتدا درس ضدیت با نظام و قلم فروشی را در جراید و مطبوعات آغاز کرده بود پس از مدتی دست به کار اختراع تلگراف شد و توانست تلگراف را اختراع کند، اما علمی که متعهد نباشد جز مورد استفاده شیاطین و خناسان قرار نمی گیرد. او تلگراف را اختراع کرد تا آمریکای جهانخوار بتواند مقاصد پلید خود را با سرعت بیشتری پیگیری و هماهنگ کند و همگان می دانند که همین تلگراف و تلگرافخانه ها چه نقش مهمی در پیشبرد مشروطه انگلیسی و به شهادت رساندن حضرت ایت الله العظمی شیخ فضل الله نوری داشت.
توماس آلوا ادیسون 24 ساله بود که مادرش فوت کرد( معروف به نانسی) و همین امر باعث شد که نوری در دلش بتابد و به یاد خداوند بیفتد و تصمیم بگیرد که در زندگی نکبت بارش تجدیدنظر کند، وی در همان 24 سالگی با خانمی به نام مری استیل ول( استیل ول در زبان انگلیسی به معنی روش خوب است و این نشاندهنده اصالت خانوادگی همسرش بود) البته بررسی روحیات و مکنونات قلبی توماس نشان می دهد که او تا چه حد در دوران کودکی عواطف پاک خود را از دست داده بود، چون حداقل باید یک سال بعد از مرگ مادرش صبر می کرد، نه اینکه به آن سرعت عروسی کند. وی از همسر اولش سه فرزند آورد که اسامی آنها ماریون، توماس جونیور و ویلیام لسلی بود. توماس از این به بعد مشغول اختراع فونوگراف و همکاری با شخصی معروف به گراهام بل شد که به نظر می رسد شخص اخیر با مخترع تلفن نیز نسبت داشته باشد. در این مدت ادیسون دست به اختراع چراغ برق زد و با این اقدام خود گفته شاعر بزرگ وطن مان را به یاد آورد که چو دزدی با چراغ آید گزیده تر برد کالا، آری! دزدان اموال بیت المال و سرمایه های مستضعفان جهان سوم و پابرهنگان با این اختراع ادیسون موفق شدند تا به عمق جوامع تحت ستم نفوذ نموده و سرمایه های آنان را غارت کنند. در همان سال دولت استکباری آمریکا با استفاده از اختراع ادیسون شهرهای مختلف آمریکا را برق کشی کرد.( لازم به یادآوری است که دولت سازندگی حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در طول هشت سال دهها برابر ادیسون موفق به برق رسانی به روستاهایی شد که مردم آن بخاطر نبودن برق مجبور بودند آب گندیده بخورند) سالهای آگاهی و درستکاری ادیسون که بعد از ازدواج با خانم مری استیل ول ( خوبروش) بود، چندی طول نکشید. بزودی وی چنان غرق شهرت شد و شهوت معروفیت چنان چشمانش را کور کرد که از کانون گرم خانوادگی خود نیز غافل شد و به دلیل همین بی توجهی مری در هنگامی که توماس 37 ساله بود بدلیل تومور مغزی درگذشت( مرگ او مشکوک بوده و جزو پرونده های بلاتکلیف دادگستری سراپافاسد آمریکاست)، توماس حالا دیگر کاملا غرق در فساد و شهرت و خودبینی شده بود و خدا و فرزندانش را رها کرده بود. توماس دو سال بعد از مرگ مری( رحمه الله علیه) با زنی معلوم الحال به نام مینا میلر ازدواج کرد.( لازم به یادآوری است که احتمالا مینامیلر از اقوام آرتور میلر همسر سابق مرلین مونرو ستاره مستهجن هالیوودی بود که مدتها با رت باتلر یکی دیگر از ستارگان هالیوودی رابطه نامشروع داشت، رت باتلر در همین زمان همسر رسمی خانم اسکارلت اوهارا ستاره هالیوودی دیگر بود که رابطه وی با مرلین مونرو را به عنوان زنای محصنه می توان محسوب کرد. مرلین مونرو بعدا توسط سازمان اطلاعاتی اسرائیل در کاخ ریاست جمهوری آمریکا نفوذ کرد و با جان فیتزجرالد کندی روابط نامشروع برقرار کرد و کندی همان کسی است که در هنگام ریاست جمهوری اش در آمریکا رژیم شاه خائن امینی آمریکائی را روی کار آورد و اعضای هیات های موتلفه را زندانی کردند و بعدا عامل به شهادت رساندن امت شهیدپرور در قیام باشکوه پانزدهم خرداد 1342شدند، بنابراین می توان بسادگی نقش ادیسون را در سرکوب قیام اسلامی امت قهرمان ایران دید و دریافت که چرا اسلاف کندی و مرلین مونرو مانند بیل کلینتون و مونیکا چرا از دوم خردادی ها حمایت کردند.
توماس آلوا ادیسون پس از این دوره دست به تهاجم فرهنگی گسترده ای زد و به اختراع سینما پرداخت و با ساختن دستگاهی به نام کینه توسکوپ مجموعه اقدامات ضداسلامی و ضد شیعی خود را کامل کرد. وی که بعد از ازدواج با مینامیلر سه فرزندش را رها کرده بود از وی سه فرزند دیگر آورد، مادلین، چارلز و تئودور( که هر سه نفر جز مادلین پسر بودند). ادیسون با وجود اینکه بسیار ثروتمند شده بود، اما فرزندانش از زن اولش را به امان خدا رها کرد. چنانکه گفته شده است( در این مورد اطلاعات دقیقی پیدا نشد) ماریون به دلیل گرسنگی و در حالی که شکمش به پشتش چسبیده بود در گوشه خیابانهای نیویورک زیر یکی از چراغهایی که پدرش ساخته و پولش را پشت درهای بسته به جیب زده بود، جان سپرد. توماس جونیور و ویلیام لسلی معتاد شدند و در دام هولناک شیطان سفید( هروئین) ماندند، در آخرین نامه ای که از ویلیام لسلی مانده است این جمله را می توان خواند: پدر! تو رفتی و دنبال زنها افتادی و فکر نکردی که ما پسرانت چه سرنوشتی پیدا می کنیم؟ حالا که چشمانم دیگر امیدی به دیدن افق های زیبای صبحگاهی را ندارد برایت آرزوی خوشبختی می کنم. تو برای ما پدر خوبی نبودی، لااقل برای آن سه فرزند دیگرت که از آن زنکه عفریته داری پدر خوبی باش و بدان که جای دوری نمی رود( نقل از نامه ویلیام لسلی). پس از این واقعه بود که در جریان جنگ جهانی نقش پلید توماس آلوا ادیسون آشکارتر شد، او رسما به همکاری با ارتش متجاوز آمریکا پرداخت و با این اقدام خود کاری کرد که ننگ و نفرین مردم فلسطین و ویتنام و عراق و ایران و سایر کشورها برایش بماند.

توضیح: با توجه به اینکه برادر حسین از طریق اینترنت تلاش کرد تا ببیند این شخص در حال حاضر زنده است یا مرده و محل زندگی یا اختفای او کجاست، ولی چون اطلاعاتی پیدا نشد، موارد جهات آگاهی به عرض معاونت می رسد. ضمنا برادر سعید جهت روشنتر شدن ترجمه، چون نویسنده انگلیسی با اشتباهات زیادی متن را نوشته بود ، مجبور به اصلاح و کوتاه کردن آن شد.

سند شماره پنج

بسمه تعالی

تاریخ: 18 آذر 1383
شماره: م/ 2415 ح ف م آ-25
پیوست: فهرست افراد ممنوع الخروج

حراست محترم فرودگاه مهرآباد( پایگاه معراج)

با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات بدینوسیله فهرست اشخاص ممنوع الخروج مربوط به پرونده اینترنت و مطبوعات جهات ممانعت از خروج آنان ایفاد می گردد. طبق مقررات از خروج آنا جلوگیری نموده و در صورتی که در خارج باشند به محض ورود آنانرا دستگیر کرده و به زندان اوین دلالت و موارد را بسرعت به این معاونت اطلاع دهند.

1) حنیف مزروعی فرزند رجبعلی
2) امید معماریان فرزند عباس
3) فرشاد بیان ( نام پدر نامعلوم)
4) سینا مطلبی( فرزند سعید
5) شهرام رفیع زاده فرزند مجتبی
6) روزبه امیرابراهیمی فرزند حسین
7) نیما راشدان فرزند علی اصغر
8) مسعود بهنود فرزند علی اکبر
9) حسین درخشان فرزند امیر علی
10) ژیلا بنی یعقوب فرزند آقا جان
11) محمد سیف زاده فرزند ابوالفضل
12) علیرضا نوری زاده فرزند حاج مصطفی
13) ناصر زرافشان فرزند عباس
14) عمادالدین باقی فرزند حسن
15) بیل گیتس فرزند باب
16) توماس آلوا ادیسون فرزند ویلیام
17) جرج دبلیو بوش فرزند جرج بوش پدر

با آرزوی توفیق الهی
معاونت حفاظت اطلاعات قوه قضائیه
سردار محبی

سند شماره شش

بسمه تعالی

افسر نگهبان محترم زندان اوین
پیرو نامه شماره : م/ 2415 ح ف م آ-25 ح ا قوه قضائیه همراه با نگهبان شخص موسوم به توماس ادیسون که به عنوان توریست در فرودگاه اصفهان دستگیر شده به آن زندان دلالت می شود. از هرگونه ملاقات و تماس اشخاص با وی تا اطلاع بعدی جلوگیری فرموده و وی را در سلول انفرادی نگهداری نمائید.

حراست فرودگاه مهرآباد( پایگاه معراج)
از طرف سرهنگ کامبیز عطرافشان

رونوشت: معاونت ح ا قوه قضائیه جهت اطلاع و هرگونه اقدام مقتضی


سند شماره هفتم

النجاه فی الصدق

برگه بازجویی
نام متهم: توماس ادیسون فرزند جان ادوارد

توضیح: با توجه به اقامت سه ماهه متهم در این بازداشتگاه، بازجویی های به عمل آمده توسط مترجم مورد وثوق و اعتماد صورت گرفته و به دلیل علاقه متهم وی توسط سه استاد در حال آموزش زبان فارسی است، وی آماده است تا بزودی اقاریر خود را منتشر کند.

سووال: با توجه به اطلاعات کاملی که در مورد شما در اختیار نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی است، به کلیه سووالات به صورت مشروح و دقیق پاسخ داده و هیچ چیزی را پنهان نکنید.
جواب: به تمام سووالات بطور دقیق و مشروح پاسخ می دهم و قسم می خورم که همه حقایق را بنویسم و چیزی جز حقیقت ننویسم.
سووال: نام و نام خانوادگی خود را بصورت مشروح نوشته و نام پدر و تاریخ تولد و شغل خودتان را بنویسید.
جواب: توماس ادیسون، فرزند جان ادوارد متولد سوم ماه می 1957 در اوهایو، من عضو کتابخانه مرکزی کنگره آمریکا هستم و برای خرید کتابهای فارسی برای کتابخانه به ایران آمده ام.
سووال: با توجه به ماهیت واقعی تان و اطلاعاتی که در دسترس ماست مجددا سووال می کنم که نام و نام خانوادگی خود را نوشته و شغل واقعی تان و اهداف تان از سفر به ایران را بگوئید.
( توضیح: با توجه به عدم همکاری متهم در این مرحله وی برای اینکه بیشتر در جواب دقت کند به مدت سی و سه روز به زندان انفرادی ارسال شده و در این مدت اعلام همکاری نمود. وی همچنین به دلیل دادن پاسخ دروغ در مرحله اول توسط ماموران ارشاد شده که جهت مداوای جزئی و کلی به درمانگاه اعزام و مسائل بطور دقیق برای وی روشن شد.)

ادامه بازجویی( یک ماه و چهار روز بعد)
سووال: نام و نام خانوادگی خود را بطور مشروح نوشته و نام پدر و شغل خود و هدف تان از مسافرت به ایران را بفرمائید.
جواب: من توماس آلوا ادیسون هستم، فرزند ویلیام متولد سال 1931 میلادی در شهر میلان آمریکا، که البته میلان یکی از شهرهای ایتالیا است، اما من در آمریکا بدنیا آمدم. من مخترع برق و تلگراف و سینما و تلفن( با همکاری گراهام بل) بوده و در حال حاضر با بیل گیتس و ارتش آمریکا نیز همکاری می کنم و با توجه به ضرورت سازماندهی نیروهای اینترنتی در ایران از طرف انستیتو اینترپرایز به ایران آمدم تا از طریق رابطین خود شبکه عنکبوتی را بازسازی کنم.
سووال: چرا در مرحله اول بازجویی حقایق را پنهان کردید؟
جواب: من در ابتدا چون از افشای ماهیت واقعی ام می ترسیدم دروغ گفتم و امیدوارم خداوند مرا ببخشد و در این مدت با تعدادی از ایرانیان مهمان نواز در چند سلول که هیچکدام از آنها انفرادی نبود بازداشت بودم و بازجویان محترم مرا راهنمایی کرده و به اعمال زشت( مترجم: منظور اعمال کثیف و ضد اسلامی و ننگین متهم می باشد) پی بردم. در این مدت بازجویان ماهیت واقعی مرا به من شناساندند و من فهمیدم که عدالت اسلامی بهترین پناهگاه من است. بدینوسیله اعلام می نمایم که هیچ نیازی به وکیل ندارم و اطلاعیه های وزارت امور خارجه آمریکا و سازمانهای ضدحقوق بشر را محکوم کرده و هیچ تمایلی به ملاقات با اشخاص فامیل و دیگران ندارم و ضمن اعلام همکاری با مسوولان محترم از حاج آقا محبی و برادر پیام تشکر می کنم.
سووال: لطفا بفرمائید که چرا برق و چراغ برق را اختراع کردید و به دستور چه کسی این کار را انجام دادید و رابطه برق را با اینترنت و تلفن و تلگراف بیان کنید؟
جواب: با اعلام انزجار از اقدامات خودم در گذشته، من به دستور سازمان اطلاعاتی آمریکا( سی آی ا) دست به اختراع چراغ برق زدم، چون آنها به من گفتند که ایرانی ها برای استفاده از اینترنت و تایپ کردن نوشته های ضد انقلابی و ضد اسلامی شان احتیاج به برق و تلفن دارند. من مدتی با هدایت عوامل جاسوسی سیا مشغول این اختراعات بودم.
سووال: کلیه ارتباطات خودتان را با گراهام بل بگوئید و آیا این شخص در حال حاضر کجاست؟
جواب: همانطور که در بازجویی های قبلی به من گفته شد من با آقای گراهام بل در نیویورک آشنا شدم که ایشان در آنجا با قوطی بستنی یک تلفن درست کرده بود که من به او گفتم این کار درست نیست و بهتر است از گوشی های تلفن استفاده شود. گراهام بل، اول قبول نکرد تا اینکه من به او ثابت کردم که این کار درست است. بعد ما یک دستگاهی به نام فونوگراف اختراع کردیم. گراهام بل اولش می خواست از اختراعش فقط برای اینکه با خواهرش از طبقه بالا حرف بزند استفاده کند، اما من به او گفتم بی شعور اگر از گوشی تلفن استفاده کنی با همه فامیل می توانی حرف بزنی. تا اینکه سازمان اطلاعاتی آمریکا به من گفت که برای برقراری ارتباط با عواملش در ایران احتیاج به تلفن دارد و من آنرا اختراع کردم. بعدا فهمیدم که آنها می خواستند از طریق تلفنی که ما اختراع کردیم برای ارتباطات اینترنتی استفاده کنند. من اطلاع دقیقی از آدرس آقای گراهام بل ندارم.
سووال: آیا سازمان اطلاعاتی آمریکا به شما گفت از تلفن برای ارتباط وبلاگ ها و سایت های اینترنتی استفاده کنید یا خودتان این را فهمیدید؟
جواب: آنها به من گفتند، من اولش می خواستم با تلفن با خانواده حرف بزنم، اما آنها به من گفتند که برای کار اینترنتی از آن استفاده کنم.
سووال: آیا قبول دارید که به عنوان عامل اطلاعاتی و جاسوسی دشمن عمل کردید؟
جواب: من وقتی در آمریکا بودم فکر می کردم آمریکا حکومت خودمان است و نمی دانستم که دولت آمریکا دولت بیگانه است، ولی با راهنمایی حاج آقا محبی و برادر پیام فهمیدم که آمریکا یکی از عوامل بیگانگان بوده و در جریان ویتنام هم آنان را نابود کرده است.
سووال: کلیه روابط خود را با بیل گیتس بگوئید؟
جواب: حاج آقا محبی در این مورد به من چیزی نگفت که من با بیل گیتس رابطه دارم یا نه، ولی او خیلی ثروتمند است و صاحب شرکت مایکروسافت است. در مورد او اطلاعاتی ندارم.
( توضیح: در این مرحله متهم به دلیل کبرسن و فراموشی از ادامه بازجویی استنکاف و لذا جهت یادآوری روابطش با بیل گیتس و میکروسافت به مدت بیست و سه روز به زندان پنجاه و نه ارسال و در این مدت نیز تحت آموزش زبان فارسی قرار گرفت که همین موضوع به همکاری وی با برادران بازجو و ح ا کمک کرد.)

ادامه بازجویی( بیست و چهار روز بعد):
سووال: ضمن معرفی مجدد خودتان کلیه روابط تان با آقای بیل گیتس و نقش مخرب تان را در این ارتباط و کلیه اطلاعات تان را در مورد شرکت میکروسافت اعلام کنید.
جواب: من توماس آلوا ادیسون فرزند ویلیام، متولد 1931 در میلان ایتالیا هستم. من مخترع برق و تلفن( با همکاری برادر گراهام بل) و تلگراف و سینما هستم( مترجم: ایشان سازنده فیلم موشن پیکچر نیز بوده که این فیلم را برای پنهان کردن حقایق از بین برده است.)، من در سال 1994 با آقای بیل گیتس آشنا شدم. او کامپیوتر را راه اندازی کرده و یک پروژه ای را تحت عنوان ویندوز علیه انقلاب اسلامی ایران راه اندازی کرده بود، ولی چون نمی دانست چطور باید آنرا با ایران متصل کند کاملا فیوزش پریده بود( مترجم: در اینجا ادیسون از کلمه کانفیوز استفاده کرد که می توان در برابر آن قاطی کردن و مخلوط شدن را هم استفاده کرد.) من با راهنمایی پنتاگون که در یک ساختمان شش گوشه قرار دارد با بیل آشنا شدم و به او یاد دادم که چطور باید کامپیوتر را به تلفن وصل کند و از این طریق وبلاگها و وب سایت های فارسی زبان را ایجاد کند. بعد از این مرحله بود که اینترنت با کمک عوامل داخلی ما بخصوص آقای مصطفی تاج زاده و بهزاد نبوی( که ایشان چون مهندسی خوانده بود با اسم من آشنا بود) در ایران بوجود آمد و من با کمک بیل گیتس و سیا کاری کردیم که سایت گویا در بروکسل و پاریس و هلند ایجاد شود. بعد از این مرحله ما با امید معماریان، حنیف مزروعی، شهرام رفیع زاده، روزبه امیر ابراهیمی و چند نفر دیگر در ایران تماس گرفتیم که قرار شد من به ایران بیایم و به آنها پول بدهم و به آنها کمک کنم که در جریان این سفر من دستگیر شدم.
سووال: اصولا قصد شما از تولید برق و ساختن چراغ برق چه بود؟ و آیا از نتایج انحرافی و استکباری آن مطلع بودید؟
جواب: من در این مدت در زندان که اصلا انفرادی نبود با بازجویان صحبت کردم و با اسلام و قرآن آشنا شدم و به انحرافات خودم پی بردم. از جمله اینکه در قرآن نوشته است که دلهای کفار سیاه و تاریک است. چون سیا و موساد از عواملی در ایران استفاده می کنند که دلهایشان سیاه و تاریک است، برای نفوذ در دل آنها احتیاج به روشنایی دارد و این یکی از علل اختراع من بود که من کاملا عذر می خواهم و یکی هم این بود که عوامل دشمن یعنی آمریکای جنایتکار برای غارت جهان سوم احتیاج به روشنایی داشتند که من آنرا اختراع کردم و برای اینکه نیت ما پنهان بماند از چراغ برق در آمریکا هم استفاده کردیم.
سووال: چرا در اختراع تلفن به گراهام بل کمک کردید؟
جواب: چون برای ایجاد شبکه عنکبوت و سایت گویا و سایت بی بی سی به آن احتیاج داشتیم که این کارها توسط آقای فرشاد بیان و بیل گیتس انجام شد.
سووال: نیت شما از کشف تصویر متحرک و سینما چه بود؟
جواب: منحرف کردن سینماگران ایرانی مانند مخملباف و کیارستمی و جعفر پناهی چون می خواستیم چهره زشتی از ایران به جهانیان نشان دهیم که در این کار موفق شدیم.
سووال: در پایان اگر پیامی بای مسوولان پرونده دارید بنویسید؟
جواب: من فریب خوردم و دست به اختراعات کثیفی برای منحرف کردن انقلاب اسلامی ایران و ولایت فقیه زدم که از آن پشیمانم. در این مدت که با عناصر منحرفی مانند امید معماریان و شهرام رفیع زاده و حنیف مزروعی و روزبه امیر ابراهیمی و جواد غلام تمیمی در یک سلول بودیم( و با ما برخورد انسانی شد و هیچ چیزی کم نداشتیم و سلول ما انفرادی نبود) به انحرافات خودم پی بردم و از همین جا اعلام انزجار می کنم و امیدوارم مرا ببخشند و در مجازات من تخفیف بدهند.
سووال: آیا اظهارات خود را تایید می کنید و چگونه آنرا گواهی می کنید؟
جواب: اظهارات خود را تایید و با امضا گواهی می کنم.


سند شماره هشت

کلیه روزنامه ها و خبرگزاری های کشور

بدینوسیله متن نامه آقای توماس آلوا ادیسون جهت انتشار در آن خبرگزاری و یا چاپ در روزنامه ارسال می گردد. لطفا این متن را چاپ و این معاونت را از نتیجه آن مطلع نمائید.

سردار محبی
معاونت ح ا قوه قضائیه

متن اقرار نامه فوق ساعاتی پیش در کمال عقل و بلوغ و آزادی توسط آقای توماس آلوا ادیسون مخترع برق و از مجرمان اینترنتی منتشر شد. وی در این اقرارنامه نوشته است:
به گزارش خبرگزاری ها توماس آلوا ادیسون در نامه خود خطاب به روسای قوای مجريه، قضاييه، مقننه كه رونوشت آن برای خبرگزاری‌ها نمابر شد، با اشاره به اينكه سه ماه و چند روز بازداشت بوده است ، گفت: وقتی از زندان بيرون آمدم پی به بسياری از سوء استفاده‌ها بردم كه از من و امثال من در طول مدت تحقيقات پرونده، صورت گرفته بود. به همين دليل تصميم گرفتم تا با انتشار نامه‌ای سرگشاده خطاب به حضرات عالی، امت شهیدپرور ايران را از مطالبی آگاه سازم كه شايد جوسازی‌های بيرونی، شكل ديگری به آنها داده بود.
من هرگز وجدانم را زير پا نگذاشته و تكليف اخلاقی خود می‌دانم كه جز از روی صداقت و راستی مطلبی را نگويم و حقی را ضايع نكنم. من و امثال من در طی سالهای اخير، اسير دست افرادی شده بوديم كه تنها در راهبردهای خود، منافع سياسي را اصل قرار می دادند و امثال مرا ابزار دست اجرای پروژه‌های شوم خود می‌كردند. من طی این مدت گول کسانی مانند آقای م ت و ب ن را خوردم و با همکاری گراهام بل و بیل گیتس دست به تهاجم فرهنگی، تلفنی و تهاجم برقی به جمهوری اسلامی زدیم. من برق را اختراع کردم تا کوردلان پلید با استفاده از آن مثل دزدانی از چراغ استفاده کنند و تلفن را اختراع کردم تا شبکه کثیف و عنکبوتی گویا ارزش های اسلامی و انسانی را زیرپا بگذارد. من تلگراف را اختراع کردم تا میرزا ملکم خان ناظم الدوله و تقی زاده باصطلاح اصلاح طلب پلید با ارسال تلگراف از تلگرافخانه زمینه قتل شهید مظلوم شیخ فضل الله نوری را فراهم کنند. من با اختراع سینما امکان فساد را در اختیار مزدورانی چون سیامک پورزند و سینامطلبی و پدرش گذاشتم. طی سالهای اخير با سهل انگاری مرتكب جرايم و تخلفات مختلفی شدم كه بسياری از اين تخلفات تحت القائات افرادی بود كه تنها به بحران سازی معتقدند و سياست بازی، شيوه كارشان است.
توماس آلوا ادیسون در ادامه با نام بردن از افرادی چون «ب - ن» و «م -ت» می‌افزايد: اين افراد در سالهای اخير با جذب عناصری چون من و بیل گیتس و گراهام بل و آلفرد نوبل و امید معماریان در جهت دهی به فعاليت‌های خود از امثال من ابزاری ساختند كه در راه پروژه‌های آنها قدم برداريم.
من تحت همين القائات بود كه اختراعات خود را در اختيار تحليل‌های آنان قرار دادم و متاسفانه اختراعات من حاصلی جز ضربه زدن به نظام و تخريب چهره جمهوری اسلامی ايران نداشت.
اين متهم پرونده سايتهای اينترنتی با يادآوری اينكه من در بسياری از پروژه‌های اين افراد همكاری كرده و طی سالهاي اخير رهبری معظم نظام را مورد آماج توهين‌ها قرار دادم، اضافه كرد: من اركان نظام و به خصوص قوه قضاييه را به شديدترين اتهامات متهم و چهره‌ای ضد حقوق بشری از آنان به نمايش گذاشتم.
امثال «ب - ن» برای پيشبرد اهداف خود و اجرای چريك بازی‌های سياسی به ما القاء می‌كردند كه همه مشكلات اصلاحات راس نظام است و طي سالهای اخير با انتشار نامه‌های سرگشاده و جوسازی و خبر پراكنی در سايت ها و رسانه‌ها تحت فرمان خود، به تخريب چهره رهبری پرداختند.
اما اين همه ماجرا نبود، داستان حمايت بيگانگان و ضدانقلاب از آنچه ما انجام می داديم، خود، ماجرای ديگری دارد. در طی سالهای اخير يك واقعيت وجود داشت، واقعيتی كه به شكل كاملاً نامرئی در يك جهت حركت می‌كرد. شبكه‌اي مخوف كه سری در داخل ایران و سري هم در آمریکای جهانخوار داشت،در داخل بسياری از سياسيون به اصطلاح اصلاح طلب و در خارج، عده‌ای گريخته از وطن تحت القائات يك اراده، پروژه‌های جنگ رواني فراواني را عليه نظام تدارك ديدند كه من هم بر اثر لغزشهايی كه داشتم با اين شبكه همراه شدم. من هم با سياسيون داخل مانند رضا خاتمی و حاج آقا ابطحی و شمس الواعظین ارتباط داشتم و هم با ضد انقلاب خارج نشين مرتبط بودم. تحت القائات عناصر اين شبكه با سايت‌های غيرقانوني بسياری همكاری می كردم. از زندان كه آزاد شدم اين موضوع را بيش از پيش لمس كردم كه وقتی زندانی سياسی از زندان آزاد می‌شود همه به فكر نزديك شدن به وی و القاء مطالبی هستند تا عليه دستگاه قضايی، زندان و نيروی انتظامی استفاده شود.
امثال من قوانين اين كشور را زيرپا نهاديم و مرتكب جرم شده‌ايم و اين گونه حمايت‌ها از سوی بيگانگان و گروه های ضد انقلاب موجب شد كه بيش از پيش به عمق جرايم خود پی‌ببريم كه به راستي ما چه كرده‌ايم كه اينگونه مورد حمايت بيگانگان قرار گرفتيم و اين نكته باعث سرافكندگی و شرمساری بيشتر ماست.
در بيرون از زندان شايعات فراواني در مورد دوران بازداشت من منتشر شد كه برخود لازم ديدم به اين شبهات پاسخ دهم. من در طول سه ماه و چند روز بازداشت، با افراد مختلف از جمله حنيف مزروعی، شهرام رفيع زاده، اميد معماريان و جواد تميمی ‌بودم و به هيچ عنوان ادعای سلول انفرادي در مورد ما صدق نمی‌كند. در طول بازداشت، چيزی جز محبت و احترام و صفا و صمیمیت و حال دادن از سوی افرادی كه با ما مرتبط بودند، نديدم. همين جا لازم مي‌دانم از همه محبتهای اين افراد سپاسگزاری كنم و برايشان آرزوی توفيق و سربلندی از خداوند منان خواستار شوم.
در اين دوران به اشتباهات و انحرافات خود پی بردم و از كرده‌های خود، نادم هستم و خواهان جاری شدن رحمت اسلامی بر خود هستم. با اين اميد كه هرگز هيچ كس فريب فريب‌كاران را نخورد و اسير دست آنان نشود.
توماس آلوا ادیسون اعلام کرد: من دیگر اختراعی نخواهم کرد و تلاش می کنم از این به بعد در خدمت نظام و انقلاب باشم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15782

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'توماس آلوا ادیسون اقرار کرد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2008