سه شنبه 22 مهر 1382

در حاشيه استقبال از شيرين عبادي، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
جمعيتي در حدود 1000 نفر در مقابل درب ترمينال شماره 2 جمع شده‌‏اند. اين افراد كه همگي گل بدست دارند، سرود اي ايران را با يكديگر مي‌‏خوانند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش ايلنا جمعيت يكصدا شعارهاي "زنده باد عبادي"، "عبادي نازنين، سمبل ايران زمين"، و "عبادي، عبادي تو افتخار مايي" را سر مي‌‏دادند.
در ميان مردم پلاكاردهاي وجود دارد كه مضمون اين پلاكاردها در مورد حقوق زنان، حقوق بشر، آزادي زندانيان سياسي و همچنين جملاتي نوشته شده كه دريافت اين جايزه را به شيرين عبادي تبريك گفته‌‏اند.
اين پلاكاردها از طرف سايت زنان، انجمن حمايت از حقوق كودكان و كار خياباني، انجمن حمايت از حقوق كودك، جبهه تلاشگران صلح همدان كه اين جبهه اطلاعيه‌‏اي را نيز در بين جمعيت پخش كرده‌‏است و جمعيت مبارزه براي محيط زيست نوشته شده است.

گزارش ديگر حاكي است نيروي انتظامي مستقر در فرودگاه مهر آباد تمامي درب‌‏هاي ترمينال شماره دو فرودگاه را بسته و از ورود افراد به داخل ترمينال شماره دو جلوگيري مي‌‏كند.
اخباري در خصوص ورود خانم شيرين عبادي وجود دارد كه باعث ايجاد شايعاتي در خصوص ورود خانم شيرين عبادي و مراسم استقبال از ايشان شده است. از جمله اين اخبار اين است كه بنابر گفته‌‏هاي قبلي ورود ايشان از ترمينال دو بوده است كه در حال حاضر گفته مي‌‏شودايشان از طريق ترمينال سه فرودگاه مهرآباد وارد خواهند شد و همچنين به نقل از يكي از اعضاي كميته برگزاري مراسم استقبال، برنامه‌‏اي كه اين ستاد قرار بود در برابر ترمينال دو برگزار كنند به ترمينال يك منتقل خواهد شد و مراسم در آنجا انجام مي‌‏شود.
گزارش خبرنگار ايلنا، حاكي از اين است كه جمعيت استقبال كننده كماكان در مقابل ترمينال دو كه دربهاي ورودي و خروجي توسط نيروي انتظامي بسته شده است، ازدحام كرده‌‏اند. در ميان استقبال كنندگان اعضاي دفتر تحكيم وحدت حضور دارند.
صدها مسافر داخلي و خارجي فرودگاه مهرآباد تهران كه قصد سفر با هواپيما را داشتند در مسيرهاي مسدود شده اطراف فرودگاه سرگردانند. اين مسافران كه اغلب به موقع براي رسيدن به پرواز خود به سوي فرودگاه حركت كرده‌‏اند در ترافيك سنگين اطراف فرودگاه گرفتار شده‌‏اند و اغلب با اسباب و اثاثيه سنگين سفر در اطراف فرودگاه سرگردانند.
در اين ميان عده‌‏اي از مسافركش‌‏هاي سودجو با سوء استفاده از اين وضعيت با نرخ‌‏هاي كلان مسافران را به ترمينال‌‏هاي مورد نظر مي‌‏رسانند.
هم اكنون نرخ حمل مسافر از ورودي فرودگاه به ترمينال‌‏ها 50 هزار ريال است.
اغلب مسافران در گفت و گو با خبرنگار ما خواستار لحاظ كردن تأخيرهاي ناشي از ورود برنده صلح نوبل توسط مسؤولين پروازها هستند.
اطراف ميدان آزادي (اسلامشهر ـ كرج) با ازدحام مسافر خيابان‌‏ها بسته شده است.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/296

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'در حاشيه استقبال از شيرين عبادي، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016