چهارشنبه 23 مهر 1382

نود هزار نفر از شیرین عبادی استقبال کردند، عباس بختیاری

بر اساس گزارشهای دریافتی، خانم شیرین عبادی دو ساعت پس از پرواز از پاریس با کلیه سرنشینان هواپیما دیدار نموده و با گشت در بخش های مختلف با زنان دیدار و نیز دیده بوسی می نماید. مسافران با شعار «عبادی دوستت داریم»، به شادی و حمایت از وی می پردازند. ماموران اطلاعاتی رژیم به تعداد زیادی در هواپیما مشاهده می شوند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در فرودگاه مهرآباد علیرغم تلاشهای فراوان جهت خروج خانم شیرین عبادی از طریق ترمینال اصلی، از بخش حجاج فرودگاه مهرآباد به بیرون هدایت می شود.
ابتدا سفیر فرانسه در تهران همراه همسر خود و تعدادی از مسئولین این سفارتخانه به استقبال خانم شیرین عبادی رفته و دقایقی با او به گفتگو می پردازند. سپس فریبرز رئیس دانا و نیز شیرین عبادی به سخنرانیهای کوتاهی می پردازند.
جمعیتی بالغ بر نود هزار نفر در فرودگاه و خیابانهای اطراف تا میدان آزادی به چشم می خورد. از ساعت هفت بعدازظهر تا یازده شب ترافیک سنگینی تا کیلومترها دور از فرودگاه دیده می شود. بسیاری از زنان با لباسهای سفید و شاخه های گل دیده می شوند. هیجان بسیاری در میان مردم و بویژه جوانان دیده می شود. شعارهای «بانوی صلح ایران- خوش آمدی به ایران»، «عبادی، عبادی تو افتخار مایی» در همه جا شنیده می شود. بیش از سی تن از اوباش سیاه پوش حزب الله در حالیکه پلاکاردهایی با شعارهای «به صفای خون دل شهیدان ، بی تعارف همگی نامردید»، « جایزه صلح، جایزه استکبار جهانی به یک کافر» با میله های آهنی، شیشه های تعدادی از اتومبیلهای پارک شده در اطراف فرودگاه مهرآباد را می شکنند. ماموران انتظامی آنان را دعوت به آرامش می کنند. عوامل رژیم مشغول فیلمبرداری از استقبال کنندگان هستند.
سرود ای ایران توسط مردم تا فاصله ها شنیده می شود. سپس دو کودک هنرمند شش و هفت ساله با پوشیدن لباس سفید و نواختن آکاردئون و تنبک بر روی دست مردم به هنر نمایی می پردازند.

پاریس – پانزده اکتبر دو هزار و سه

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/302

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نود هزار نفر از شیرین عبادی استقبال کردند، عباس بختیاری' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016