چهارشنبه 21 آبان 1382

پدر احمد باطبي: از 3 روز پيش تاكنون خبري از سرنوشت فرزندمان نداريم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس فقه و حقوق - حقوق سياسي
پدر احمد باطبي اعلام كرد كه از ساعاتي پس از ديدار با گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل، از سرنوشت و وضعيت باطبي و اينكه در حال حاضر در كجا به سر مي‌برد، خبري ندارند.
وي در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار داشت: پس از ديدار سه روز گذشته‌ي پسرم با ليگابو، وي براي افطار با يكي از دوستانش به قصد رفتن به دانشگاه تهران در چهار راه وليعصر از من جدا شد و از آن تاريخ به بعد ما ديگر هيچ خبري از او نداريم.
پدر باطبي افزود: ما متوجه شديم كه تا 2 ساعت بعد از جدا شدن از پسرم وي با ديگر دوستانش دو تماس داشته اما ديگر خبري از او نشده و تلفن همراهش هم پاسخ نمي‌دهد.
پدر احمد باطبي با ابراز نگراني خانواده از مشخص نبودن وضعيت فرزندش گفت: روز دوشنبه پايان مرخصي 20 روزه باطبي بوده است. قبل از آن با 5 روز مرخصي از زندان بيرون آمده بود و وقتي براي تمديد مرخصي‌اش مراجعه كردم، زمان مرخصي تا 15 روز تمديد شد.
محمدباقر باطبي يادآور شد: اگر جواب روشني از وضعيت پسرم و اطمينان از تامين جاني خانواده‌ي خود نگيرم، دست به دامان سازمان‌هاي حقوق بشري خواهم شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/1193

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پدر احمد باطبي: از 3 روز پيش تاكنون خبري از سرنوشت فرزندمان نداريم، ايسنا' لينک داده اند.

آدم ربايی جنايت عليه بشريت است
آدم ربايی جنايت عليه بشريت است. سرنوشت احمد باطبي هرچه زودتر بايد روشن شود.
Rouzaneh
November 11, 2003 08:10 PM

Copyright: gooya.com 2016