شنبه 1 آذر 1382

محمد عطريانفر: پيش‌بيني مي‌كنم بالغ بر 25 ميليون نفر در انتخابات مجلس شركت كنند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
يك عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران سازندگي گفت: اگر نوعي از اتفاق آرا در مباني سياسي دوم خرداد شكل بگيرد و تقويت شود، موجب حضور پرشور مردم در انتخابات خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

محمد عطريانفر در گفت و گو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) افزود: در غير اين صورت، يك مشاركت متوسط اما قابل قبول شكل خواهد گرفت.
وي گفت: پيش‌بيني من از حضور مردم در انتخابات، چيزي بالغ بر بيست و پنج ميليون نفر است.
عطريانفر ادامه داد: به هر ميزان كه مجموعه‌اي از مسوولان كه در قامت و هيبت حاكميت هستند، خدمات خوبي به مردم ارايه دهند، علاقه‌مندي آنان به مشاركت و مداخله در سرنوشتشان تقويت مي‌شود.
عضو شوراي مركزي كارگزاران سازندگي در ادامه تصريح كرد: مسوولان در همه‌ي حوزه‌ها (در حوزه‌اي كه ما به عنوان دولت تعريف مي‌كنيم و در حوزه‌ي فراتر از دولت) بايد به گذشته برگردند و كارهايشان را بررسي كنند؛ اگر توقعات و انتظارات مردم را در چارچوب قانون و مقدورات خوب برآورده كرده باشند، طبيعتا مشاركت مردم در انتخابات، گسترده خواهد بود.
وي گفت: در كل، به عقيده‌ي من، مجموع خدمتي كه به مردم شده، به گونه‌اي نيست كه تصور كنيم مشاركت آنان در انتخابات جدي خواهد بود، چون ضعف‌هايي در خدمت‌رساني وجود داشته است.
عطريانفر هم‌چنين در پيش‌بيني تركيب مجلس هفتم اظهار كرد: پيش‌بيني من اين است كه مجلس آينده، داراي يك اكثريت مطلق از آن يك حزب نخواهد شد، بلكه تركيبي از چند اقليت نيرومند خواهد بود.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/1514

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محمد عطريانفر: پيش‌بيني مي‌كنم بالغ بر 25 ميليون نفر در انتخابات مجلس شركت كنند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016