سه شنبه 21 تیر 1384

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس هفتم: گنجي غذا بخورد تا نميرد، ايلنا

محمد تقي رهبر، عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس هفتم گفت: بهتر است گنجي اين ننه من غريبم‌‏ها را بگذارد و سراغ زندگي خودش برود.

به گزارش خبرنگار پارلماني "ايلنا"، عضو كميسيون فرهنگي مجلس هفتم در جمع خبرنگاران پارلماني در خصوص بازتاب‌‏هاي بين‌‏المللي اعتصاب غذاي گنجي در زندان به نشانه اعتراض، گفت: اين همه در دنيا ظلم و ستم و بي‌‏عدالتي مي‌‏شود، از هيچ كجا صدايي بلند نمي‌‏شود و فقط براي گنجي اعتراض مي‌‏شود.
وي افزود: ايشان آنقدر آزادي دارد كه در زندان براي مقامات بلندمرتبه نامه تدوين‌‏كرده و باز راست راست مي‌‏گردد .
امام جمعه موقت اصفهان، با بيان اين نكته كه دستگاه قضايي تشخيص داده و حتماً تصميم قضايي گرفته است، گفت: گنجي از زندان به مرخصي مي‌‏رود و در منزل نيز يك مشت مصاحبه مي‌‏كند و مي‌‏گويد در مملكت آزادي نيست، آيا هيچ زنداني مي تواند اين همه گستاخي به مقدسات را در زندان انجام دهد؟
وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه بيش از 20 روز است كه گنجي در اعتصاب غذا است و ممكن است فوت كند، گفت: غذا بخورد تا نميرد.
رهبر ادامه داد: اعتصاب غذا كردن غير قانوني و غير شرعي است.
وي درپاسخ به سوال خبرنگاري كه پرسيد گنجي درخواست‌‏هايي دارد كه اعتصاب غذا كرده است، گفت: اعتصاب غذا از نظر شرعي و قانوني جايز نيست.
رهبر همچنين در ادامه با اشاره به نامه كروبي به خاتمي و اعتراض وي به تخلف در آراي دو شهر اصفهان و تهران، گفت: من به اين برادر عزيز روحاني عرض مي‌‏كنم، ادامه دادن اين بحث‌‏ها نه به نفع ايشان و نه به نفع نظام است و زير سوال بردن انتخابات، سودي براي نظام ندارد.
وي افزود: اگر چند كارت تكراري در يك صندوق ريخته شده باشد، نمي‌‏توان كل انتخابات را زير سوال برد.
نماينده اصفهان تصريح كرد: از كروبي خواهش مي‌‏كنم كه اين بحث‌‏ها را ادامه ندهد، همان جايگاه روحانيت را نگه دارد، زمان ايراد و اعتراض گذشته است.
عضو كميسيون فرهنگي مجلس در پاسخ به سوالي در خصوص بخشنامه فرمانده جديد نيروي انتظامي در برخورد با مظاهر بدحجابي، گفت: حدود برخورد بايد طبق قانون باشد، نوع برخورد، دستگير كردن, زندان و... را قانون بايد مشخص كند.
رهبر در پاسخ به سوال ديگري درخصوص درخواست امام جمعه همدان براي تشكيل وزارت امر به معروف و نهي از منكر، گفت: من هم اعتقاد دارم تشكيل چنين وزارت‌‏خانه‌‏اي ضرورت دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: يا بايد نيروي انتظامي, دستگاه قضايي يا دستگاه تبليغاتي برخورد كنند يا وزارت‌‏خانه‌‏اي در اين حد باشد كه اختيار برخورد و محدود كردن قانوني را داشته باشد.
نماينده اصفهان خاطرنشان كرد: تشكيل چنين وزارت‌‏خانه‌‏اي مطلوب است و بودنش كار خوبي است چون متولي كار در اين زمينه مشخص مي‌‏شود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس هفتم: گنجي غذا بخورد تا نميرد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016