پنجشنبه 28 مهر 1384

ضرب و شتم خبرنگاران توسط يكي از ماموران حفاظت رياست‌‏جمهوري، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

در حاشيه تجليل از خادمان قرآن كريم توسط رييس‌‏جمهوري خبرنگاران رسانه‌‏هاي جمعي مورد ضرب و شتم يكي از افراد تيم حفاظت رياست‌‏جمهوري قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، پس از پايان مراسم تجليل از خادمان قرآن كريم در سيزدهمين نمايشگاه بين‌‏المللي قرآن كريم، رييس‌‏جمهوري كه در حال مصاحبه با خبرنگاري از رسانه ملي بود، محافظان وي از پوشش مصاحبه رييس‌‏جمهوري توسط ساير رسانه‌‏ها ممانعت به عمل آوردند و با هل دادن خبرنگاران، به آنها اجازه انجام مصاحبه ندادند و اين در حالي بود كه مدير عامل خبرگزاري فارس در ديدار اهالي فرهنگ و انديشه با احمدي‌‏نژاد و اعضاي شوراي عالي انقلاب فرهنگي، نسبت به نگاه تبعيضي دفتر رييس‌‏جمهوري به رسانه‌‏هاي جمعي اعتراض كرد.
اين گزارش حاكي است كه ماجرا به اينجا ختم نشده و زماني كه خبرنگاران در حال ارسال خبر بودند، محافظان رياست‌‏جمهوري با الفاظ ركيك خبرنگاران را مورد ضرب و شتم قرار دادند و خبرنگاران را تهديد كردند كه ديگر اجازه نخواهند داد كه به راحتي به تهيه خبر بپردازند.
اين اقدام محافظن رياست جمهوري نه تنها مورد اعتراض مردم، بلكه مورد اعتراض روابط عمومي رياست‌‏جمهوري قرار گرفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

لازم به يادآوري است در هشت سال دولت سيدمحمد خاتمي هيچ‌‏كس خاطره زشتي مانند برخورد مذكور محافظان با خبرنگاران را به ياد ندارد و رييس‌‏جمهوري سابق همواره پشتيبان خبرنگاران موافق و منتقد خود بوده است.
اين اتفاقات در حالي رخ مي‌‏دهد كه چندي پيش سيزدهمين نمايشگاه بين‌‏المللي قرآن كريم توسط يكي ديگر از مقامات بلند مرتبه كشور، با نظم خاصي برگزار شد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ضرب و شتم خبرنگاران توسط يكي از ماموران حفاظت رياست‌‏جمهوري، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016