دوشنبه 16 آبان 1384

نمايندگان انجمن‌‏هاي اسلامي دانشجويان دانشگاه‌‏هاي تهران با خانواده گنجي ديدار كردند، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

عضو شوراي مركزي دفتر تحكيم وحدت از ديدار نمايندگاني از انجمن‌‏هاي اسلامي دانشجويان دانشگاه‌‏هاي تهران با خانواده اكبر گنجي خبر داد.
سعيد حبيبي با اعلام اين خبر به خبرنگار "ايلنا"، گفت: در اين ديدار كه علاوه بر نمايندگاني از انجمن‌‏هاي اسلامي دانشجويان دانشگاه‌‏هاي تهران، اعضاي شوراي مركزي جديد دفتر تحكيم وحدت نيز حضور داشتند، فعالان دانشجويي ضمن گفت‌‏وگو با خانواده گنجي در مورد وضعيت وي، از جايگاه ويژه گنجي در ميان دانشجويان سخن گفتند.
وي افزود: آنچه در ديدار با خانواده گنجي براي ما دردآور بود، اين بود كه احساس كرديم مدعيان اصلاح‌‏طلبي نيز گنجي و خانواده‌‏اش را تنها گذاشته‌‏اند و احزاب اصلاح‌‏طلب كه مي‌‏توانند حتي از نظر عاطفي با خانواده گنجي همراهي و همدردي كنند، از اين كار خودداري مي‌‏كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عضو شوراي مركزي دفتر تحكيم وحدت، نوع برخوردهاي صورت گرفته با گنجي را با موازين حقوق بشر ناسازگار دانست و گفت: بي‌‏توجهي كساني مثل آقاي خاتمي كه در دوران رياست‌‏جمهوري خود به دليل مسووليت‌‏هايش امكان همدردي با خانواده گنجي را نداشتند، در شرايط فعلي براي ما قابل‌‏توجيه نيست.
به گفته حبيبي، تفكر گنجي به لحاظ ايدئولوژيك و روش او به لحاظ استراتژيك و تاكتيكي براي اعضاي دفتر تحكيم وحدت كاملا قابل قبول و پذيرفته شده است.

Copyright: gooya.com 2016