شنبه 8 بهمن 1384

سومين جلسه‌ي رسيدگي به اتهامات روزنامه‌ي اعتماد فردا برگزار مي‌شود، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسي


دادگاه مطبوعات فردا در ادامه‌ي رسيدگي به پرونده‌هاي مطبوعاتي سومين جلسه‌ي رسيدگي به اتهامات روزنامه‌ي اعتماد را با حضور اعضاي هيات منصفه و به صورت علني برگزار مي‌كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، دومين جلسه‌ي رسيدگي به اتهامات مديرمسوول روزنامه‌ي اعتماد به اتهام نشر مطالب خلاف واقع، افترا، تبليغ عليه نظام، تحريص و تشويق افراد و گروه‌ها عليه منافع‏، حيثيت و امنيت جمهوري اسلامي در داخل و خارج از كشور دوم بهمن ماه در شعبه‌ي 76 دادگاه كيفري استان تهران به صورت علني و با حضور هيات منصفه برگزار شده بود.


قاضي صارمي در جلسه‌ي قبلي دادگاه رسيدگي به شكايت‌هاي مطرح‌شده عليه مديرمسوول روزنامه‌ي اعتماد و اخذ آخرين دفاع از الياس حضرتي را به اين جلسه‌ي دادگاه(فردا) موكول كرد و از مدعي‌العموم و شكات خواست تا وفق سوالات مطرح‌شده از سوي وكيل مدافع مديرمسوول اعتماد پاسخ‌هاي خود را آماده و در جلسه‌ي آينده مطرح كنند تا ابهامات مطرح‌شده از سوي نعمت احمدي رفع شود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سومين جلسه‌ي رسيدگي به اتهامات روزنامه‌ي اعتماد فردا برگزار مي‌شود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016