یکشنبه 24 اردیبهشت 1385

نامه دانشجویان دانشکده فنی ـ مهندسی دانشگاه رازی کرمانشاه به محمود احمدی نژاد

آقای احمدی نژاد

رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران

چندی پیش شما نامه ای به آقای بوش رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا نوشتید. چگونه کسی می‌تواند تناقضات غیرقابل انکاری را که در نامه‌ی شما بود توجیه کند. اینها ما را وادار کرده است تا به بحث درباره‌ی برخی از تناقضات و سئوالات بپردازیم.

آیا کسی می‌تواند پیرو محمد(ع) پیامبر خدا باشد، احساس التزام به قوانین الهی کند، پیرو دینی باشد که ادعا می‌کند کاملترین دین است، و در آخر، اجازه دهد غارتگران بیت المال، فاسقان و دزدان به ظاهر پارسا بر کشور مسلط شوند.

شما در نامه‌ی خود اشاره به رعایت حرمت حریم خانه‌ی شهروندان عراقی کرده‌اید.

اما چرا حرمت خانه‌ی دراویش قم را نگه نداشتید ؟ !!!!

چرا حرمت خانه‌ی هموطنان خود را نگه نداشتید ؟ !!!

شما در نامه‌ی خود اشاره به زندان گوانتانامو کرده‌اید که زندانیان آن زندان حقوق قانونی‌شان سلب شده و خانواده‌هایشان نمی‌توانند آنها را ببینند.

آقای احمدی‌نژاد شما چرا به زندانهای اوین، رجایی شهر، گوهردشت و … اشاره نمی‌کنید ؟ !!!

چرا به زندانیان دربند در این زندانها و سایر زندانهای ایران اشاره نمی‌کنید که وضعیتی هزاران بار بدتر از گوانتانامو و ابوغریب دارند.

آیا خانواده‌های محمدی، اسانلو، ساران و … می‌توانند آنها را ملاقات کنند.

شما در نامه‌ی خود اشاره به آدم ربایی و انتقال این افراد به زندانهای مخفی کرده‌اید و اینکه نمی‌توانید این کار را با اصول هیچ سیستم حقوقی ارتباط دهید پس آدم ربایی‌های وزارت اطلاعات، حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی و اطلاعات سپاه پاسداران و انتقال آنها را به ناکجا آباد با اصول کدام سیستم حقوقی ارتباط می‌دهید ؟ !!!!

باز شما گفته‌اید که افراد جوان، دانشجویان و مردم عادی سئوالاتی در خصوص پدیده‌ی اسرائیل دارند. ما به عنوان افرادی جوان، دانشجو و مردم عادی این ادعای شما را قبول نداریم و این ادعا دروغی بیش نیست. اسرائیل کشوری مستقل و بر حق است.

آقای احمدی‌نژاد شما در نامه خود گفته‌اید که یک آموزگار هستید. اما به راستی آموزگاری که وقایع و حقایق تاریخی را فرضیه می‌خواند و حقیقت تلخ و دردناک هولوکاست را دروغ می‌شمارد صلاحیت و لیاقت دارد که نام آموزگار بر خود گذارد !!!!!

آقای احمدی‌نژاد شما ادعا کرده‌اید بسیاری از مردم خاورمیانه می‌توانند با شما تماس داشته باشند. جالب است چون مردم ایران از این امتیاز بی‌بهره هستند و این کار شما هم در صورت صحت آن دال بر عوامفریبی شماست.

شما پرسیده‌اید که آیا تحقیق و توسعه‌ی علمی ( ساخت بمب اتم از نظر شما و دولتمردان رژیم جمهوری اسلامی تحقیق علمی است ) یکی از حقوق بنیادین ملتها نیست ؟ !!!!

در پاسخ باید گفت اگر دولتی به رهبری رئیس جمهوری سفاک و خیال پرداز که در وجود او هیتلری کوچک وجود دارد قصد داشته باشد با تحقیقات به ظاهر علمی موجودیت کشوری را به خطر بیاندازد نیز دارای چنین حقی است ؟ !!!!

آقای احمدی نژاد شما در مورد یازده سپتامبر پرسیده‌اید که چرا جنبه‌های این حمله مخفیانه باقی مانده است؟ چرا چیزی در رابطه با آن که چه کسی مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است به ما گفته نمی‌شود؟ و چرا آنها که مسئول و مقصر شناخته شدند مورد محاکمه قرار نگرفتند؟

ما از شما می‌پرسیم؛ درباره حادثه کوی دانشگاه مگر جنبه‌های مخفیانه آن فاش شد؟

درباره حادثه قطار در نیشابور مگر مسئول آن حادثه محاکمه شدند؟

درباره قتلهای زنجیره‌ای مگر مشخص شد که چه کسی دستور قتل عام اندیشمندان را به جلادان وزارت اطلاعات داده است؟

درباره سقوط هواپیمای سی ۱٣۰، مگر مسئول سقوط هواپیما مشخص شد؟

لیست اسامی مفسدان اقتصادی مگر منتشر شد؟

لیست آقازاده‌ها مگر منتشر شد؟

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در ادامه نامه، شما ادعا کرده‌اید که در منشور رسانه‌یی انتشار اطلاعات صحیح و گزارش‌دهی صادقانه‌ی ماجرا از اصول اعتقادی است.

آقای احمدی ‌نژاد پس علت دروغ‌پردازیهای روزنامه هایی چون کیهان و همشهری و سانسور اخبار توسط وزارت ارشاد چیست؟

آیا حقیقت در یک فضای ساختگی و گمراه کننده گم نمی شود؟

آقای احمدی نژاد صدها میلیارد دلار پولی که سالانه از سوی ایران برای ایجاد ناامنی در اسراییل، خرید سلاح توسط ستیزه‌جویان فلسطینی، اهداف تروریستی رژیم در کشورهای دیگر و باج دادن به کشورهایی چون روسیه، اندونزی و … هزینه می‌شود چه حاصلی برای ایرانیان داشته و دارد؟

همانطور که جنابعالی آگاهید در تمام شهرهای ایران مردم فقیر و گرسنه وجود دارند که از شدت فقر اقدام به دزدی و تن فروشی می‌کنند. چندین هزار بی خانمان و بیکار مشکل عمده در ایران به شمار می‌رود با در نظر گرفتن این شرایط آیا هزینه‌های سرسام آور که از جیب ملت پرداخت می‌شود می‌تواند توجیه کننده و در راستای اصول اعتقادی ( چراغی که در خانه رواست به مسجد حرام است ) باشد؟

آقای احمدی نژاد حال ما می‌پرسیم؛ مگر قرار نبود پول نفت را برسر سفره‌های ملت ایران بیاورید؟

آقای احمدی نژاد استقرار عدالت چه شد؟

والسلام علی من اتبع الهدی

دانشجویان دانشکده فنی ـ مهندسی دانشگاه رازی کرمانشاه

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نامه دانشجویان دانشکده فنی ـ مهندسی دانشگاه رازی کرمانشاه به محمود احمدی نژاد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016