سه شنبه 2 خرداد 1385

كميسيون امنيت ملي موضوع "ايران جمعه" و حوادث بعداز آن را بررسي مي‌كند، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۵/۰۳/۰۲‬

محمد نبي رودكي نايب رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: اين كميسيون در نشست عصر امروز خود مساله هفته نامه ايران جمعه و حوادث پس از آن را بررسي مي‌كند.

وي در حاشيه جلسه علني روز سه شنبه مجلس در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: اين نشست با حضور وزراي اطلاعات، كشور و فرهنگ و ارشاد اسلامي و جمعي از نمايندگان استانهاي آذري زبان برگزار مي‌شود.

رودكي تصريح كرد: بايد مسببين توهين به ملت بزرگ و غيور آذربايجان شناسايي و با آنها برخورد شود تا نسبت به اقوام ديگر مساله تكرار نشود .

وي با تاكيد براين كه برخي از فضاي به وجود آمده بهره برداري سياسي مي كنند،گفت: بايد جلوي سوء استفاده‌ها را گرفت و نگذاشت عده‌اي موج سواري كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نشريه ايران جمعه از جمله نشريات وابسته به موسسه فرهنگي مطبوعاتي "ايران" است كه پس از اعتراض مردم تبريز در شماره بعدي ضمن توضيح در مورد عدم اهانت به آذري زبان‌ها از مردم ترك زبان بخاطر سوء تفاهم پيش آمده عذرخواهي كرده بود.

روزنامه ايران نيز در دو نوبت از جمله روز يكشنبه با درج خبري در صفحه نخست خود ضمن عذرخواهي مجدد از هرگونه سوء برداشت از مطلب مذكور اعلام نمود كه كاريكاتوريست ايران جمعه را بركنار كرده است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'كميسيون امنيت ملي موضوع "ايران جمعه" و حوادث بعداز آن را بررسي مي‌كند، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016