چهارشنبه 3 خرداد 1385

راهپيمايي امروز مردم تبريز، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

مردم تبريز در محكوميت چاپ كاريكاتوري اهانت‌آميز در يكي از روزنامه‌ها و جريان‌هاي اخير كه به تخريب بخشي از اموال دولتي و عمومي منجر شد، راهپيمايي كردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، شركت‌كنندگان در اين راهپيمايي كه به دعوت نماينده‌ي ولي فقيه در استان آذربايجان شرقي و ارگان‌ها و نهادهاي دولتي و غيردولتي، هم‌چنين استانداري برگزار شد، با دست‌هاي گره كرده و با دادن شعارهايي در اعاده حيثيت آذري‌ها ضمن محكوميت مطالب و كاريكاتورهاي يكي از روزنامه‌ها، برخورد جدي با مسوولان و نويسندگان اين مطالب را خواستار شدند.

راهپيمايان كه شامل كارمندان، كارگران، دانشجويان، خانواده‌هاي شاهد و ايثارگر بودند، هم‌چنين حوادث اخير و اغتشاشات را به شدت محكوم كردند.

بر اساس اين گزارش برخي از مسوولان كشوري و لشكري استان نيز با حضور در بين مردم، اعتراض خود را نسبت به اقدامات تفرقه‌افكنانه ابراز كردند.

در حاشيه‌ي راهپيمايي، يك شهروند تبريزي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا گفت: مسوولان بايد در همان لحظه كه به آذري زبانان اهانت شده بود روزنامه را توقيف مي‌كردند.

وي افزود: نبايد اجازه داده شود اين مسايل امكان سوءاستفاده برخي فرصت‌طلبان را فراهم كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شهروند ديگري در تبيين ديدگاه خود گفت: در اين شرايط حساس كه دشمنان به دنبال ايجاد تفرقه در ميان اقوام ايراني هستند بايد مردم اتحاد خود را حفظ كنند.

او ادامه داد: پشت اين مسايل دست‌هاي دشمنان وجود دارد و هيچ گونه منطقي حكم نمي‌كند كه جمعي موجب تخريب اموال دولتي و عمومي شوند.

خبرهاي دريافتي از خبرنگاران ايسنا در برخي شهرستان‌هاي استان نيز حاكي است شهروندان آذري در محكوميت اقدام موهن يكي از روزنامه و براي تاكيد بر انسجام و اتحاد ملي به راهپيمايي دست زدند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'راهپيمايي امروز مردم تبريز، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016