دوشنبه 8 خرداد 1385

اعتماد ملي: به هيچ عنوان از شركت در انتخابات عقب‌نشيني نخواهيم كرد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


يك عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي به نقل از اظهارت دبيركل حزب متبوعش در جلسه‌ي اخير اين حزب گفت: اگر برخي نهادهاي نظامي فكر مي‌كنند كه با فضاسازي مي‌توانند ما را وادار به عقب‌نشيني از انتخابت خبرگان كنند، بدانند كه موفق نخواهند شد.


علي يعقوبي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) هم‌چنين افزود: دبيركل حزب اعتماد ملي بر عدم ضرورت حضور نهادهاي نظامي در مسائل سياسي و انتخابات تاكيد كرد.


وي تاكيد دبيركل حزب اعتماد ملي بر راه‌اندازي دفاتر استاني اين حزب در سراسر كشور را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان كرد: آقاي كروبي بازرسان حزب را موظف كردند كه بعد از راه‌اندازي دفاتر استاني به آن‌ها سر زده و از كم و كيف فعاليت‌شان مطلع شوند.


وي هم‌چنين با بيان اين كه كروبي بر استفاده از حضور خانم‌ها در دفاتر استاني حزب اعتماد ملي تاكيد كرده است، ادامه داد : ايشان مطرح كردند كه حزب هرچه پوياتر و فعالتر شود موضع‌گيري رقيب هم بر عليه آن بيشتر خواهد شد اما ما بايد كار خود را به بهترين نحو انجام دهيم.


در اين جلسه گزارش رييس كميته‌ي مناطق درباره‌ي افتتاح دفتر حزب اعتماد ملي در لرستان ارائه شد.


همچنين شرح وظايف خزانه‌دار مطرح و به تصويب رسيد و رييس دفتر سياسي نيز گزارشي از روند جلسات اين دفتر ارائه داد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وظيفه‌ي دفتر سياسي در حزب اعتماد ملي فعاليت‌هاي تئوريك است و اين دفتر جايگاه احزاب را مورد بررسي قرار مي‌دهد تا جايگاه حزب اعتماد ملي نيز مشخص شود.


يعقوبي گفت: وظيفه‌ي دفاتر در حزب اعتماد ملي كار فكري است و وظيفه‌ي كميته‌ها، فعاليت‌هاي اجرايي مي‌باشد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اعتماد ملي: به هيچ عنوان از شركت در انتخابات عقب‌نشيني نخواهيم كرد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016