چهارشنبه 22 شهریور 1385

جلسه محاكمه رضا عباسي، عضو ادوار تحكيم وحدت برگزار شد

جلسه رسيدگي به اتهامات رضا عباسي، عضو شاخه زنجان ادوار تحكيم وحدت صبح روز دوشنبه در شعبه‌ اول دادگاه انقلاب زنجان برگزار شد.

سعيد خليلي، وكيل مدافع رضا عباسي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، اتهام موكلش را تبليغ عليه نظام و توهين به رهبري عنوان كرد و گفت: در اين جلسه آخرين دفاع از موكل اخذ شد و قرار است دادگاه ظرف مهلت قانوني نسبت به صدور رأي خود اقدام كند.

وي افزود: پيش از اين يك جلسه دادگاه بدون حضور وكيل برگزار شده بود.
خليلي با بيان اينكه موكلش 87 روز است كه در بازداشت به سر مي‌‏برد، گفت: قرار كفالت پنج ميليون توماني موكلم صادر شده است اما هنوز مورد پذيرش قرار نگرفته است.
وي با بيان اينكه عباسي در قرنطينه زندان نگهداري مي‌‏شود، اين اقدام مسوولان زندان را خلاف قانون دانست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همچنين به گزارش روزنامه مردم نو آخرين جلسه دادگاه رضا عباسي فعال زنجاني صبح ديروز برگزار شد و وكيل وي به دفاع از متهم پرداخت.

خليلي كه پس از عدم پذيرش وكالت محمد علي دادخواه به عنوان وكيل مدافع عباسي از سوي انجمن دفاع از حقوق زندانيان به زنجان اعزام شده بود، به خبرنگار مردم نو گفت: با عباسي قبل از برگزاري دادگاه ملاقات دو ساعته اي داشتم كه روز قبل از آن نيز ضمن ديدار با وي، پرونده را مطالعه كرده و دفاعيه خود را مطرح نمودم كه در مجموع جو حاكم بر دادگاه در روز رسيدگي به پرونده مثبت بود.

وي همچنين صبح روز يكشنبه با مراجعه به قاضي، درخواست پذيرش قرار كفالت وي به مبلغ ۵۰ ميليون ريال را مطرح كرده بود و خواستار انتقال موكل خود از قسمت قرنطينه زندان به بند عمومي شده بود.

لازم به ذكر است رضا عباسي از فعالان حركت ملي آذربايجان در روز ششم تير ماه در آستانه مراسم سالانه قلعه بابك توسط ماموران اداره كل اطلاعات استان زنجان دستگير و هم اكنون با اتهامات تبليغ عليه نظام و توهين به رهبري روبرو است.

اولين جلسه دادگاه اين فعال زنجاني هفته گذشته در شعبه يك دادسراي انقلاب زنجان به صورت غير علني برگزار شد كه عباسي در اين جلسه درخواست داشتن وكيل براي خود را مطرح كرد.

در همين زمينه:

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جلسه محاكمه رضا عباسي، عضو ادوار تحكيم وحدت برگزار شد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016