پنجشنبه 20 دی 1386

هجوم مردم مازندران به جنگل‌ها برای تهيه هيزم در پی قطع گاز! نوروز

نوروز: «احمد ميری» فرماندار سابق رامسر و معاون سابق استاندار مازندران، با بيان اينکه «بيشتر شهرهای اين استان علی‌رغم ادعای دولت همچنان با مشکل قطعی گاز و کمبود نان و سوخت مواجه هستند»، وضعيت مردم اين استان را «نگران‌کننده» خواند.

ميری در گفتگو با خبرنگار نوروز تصريح کرد: علی‌رغم ادعای دولت، در قائم‌شهر گاز به کلی قطع است و کمبود نان وجود دارد، در ساری در ۹۰ درصد مناطق گاز قطع است و در مناطقی که از گاز برخوردارند، فشار آن بسيارکم است.

وی افزود: در ساری بخشداری‌ها نان را در روستاها توزيع می‌کنند، نانوايی‌ها صف‌های طويلی دارند و نان ناياب است، در روستاهای اطراف ساری هم مشکل سوخت وجود دارد ومردم برای تامين سوخت به جنگل‌ها هجوم برده‌اند. در بابل هم گاز کاملا قطع و نان ناياب است به همين دليل فضای نارضايتی در بين مردم به وجود آمده است.

معاون سابق استاندار مازندران، با اشاره به اينکه «علاوه بر قطعی گاز، برق هم به صورت متوالی در اين استان قطع می‌شود و اين امر منجر به يخ بستن آب می‌شود»، گفت: به نظر می‌رسد گوشی برای شنيدن صدای مردم استان وجود ندارد؛ در حالی که اين سرما آنقدر غافلگيرانه نبود که دولت نتواند آن را کنترل کند اما دولت به دليل ناکارآمدی نمی تواند کاری انجام دهد و اين ناشی از ناکارآمدی مجموعه حاکم است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی افزود: احمدی‌نژاد بهتر است به جای جنگيدن با همه دنيا، مشکلات اين مردم را حل کند. دولتی که ادعا می‌کرد دولت فقرا و تهيدستان است، امروز برای اين قشر چه کرده؟ جز اينکه بيشتر آسيب ناشی از سرما و قطعی گاز متوجه طبقه ضعيف و روستايی ماست؟ وگرنه طبقه متوسط و بالا، خودشان به يک شکلی مشکلشان را حل می‌کنند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هجوم مردم مازندران به جنگل‌ها برای تهيه هيزم در پی قطع گاز! نوروز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016