چهارشنبه 22 اسفند 1386

وزير اطلاعات: گفتگوی پيرموذن با صدای آمريکا اقدامی زشت و خيانت به ملت است، مهر

وزير اطلاعات پيش از ظهر امروز پس از نشست هئيت دولت در جمع خبرنگاران از برخورد وزارت اطلاعات با خائنان به ملت ايران و تخطی کنندگان از قوانين کشور خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسين محسنی اژه ای در پاسخ به سئوال خبرنگاران در خصوص گفتگوی نورالدين پيرموذن سخنگوی فراکسيون اقليت مجلس هفتم با صدای آمريکا که مورد واکنش گسترده و منفی محافل سياسی و مردم شد، گفت: به نظر ما اين اقدام واقعا خيانت و اقدامی زشت بوده و نه تنها در شان افرادی که در مسئوليت های مختلف قرار داشته و دارند نيست ، بلکه از مردم عادی هم انتظار نمی رود با رسانه هايی که دشمنی آنها با ملت ايران آشکار است همنوايی کنند.ضمن اينکه برای مسوولين مقرراتی در اين زمينه ابلاغ شده که قانونی است و تخطی از آن را پيگيری می کنيم.

وزير اطلاعات در پاسخ به اين سئوال که آيا وزارت اطلاعات با پيرموذن برخورد خواهد کرد، گفت: به هر صورت اين موضوع بايد پيگيری شود و وزارت اطلاعات حتما با چنين جرياناتی برخوردمی کند.

محسنی اژه ای درباره انتشار برخی اخبار طی روزهای اخير مبنی بر گفتگوی رضا خاتمی با سفير آلمان در تهران نيز گفت: بدون شک تماس با افراد بيگانه ضوابط خاص خود را دارد وهر کس نمی تواند در هر موضوعی با افراد بيگانه صحبت کند.

وی با يادآوری اين نکته که گفتگو با افراد بيگانه با اطلاع و هماهنگی وزارت امور خارجه بايد انجام شود، تصريح کرد: صرف نظر از اين موضوع طبيعی است که نبايد با بيگانگان در خصوص مسائلی که موجب سوء استفاده دشمن عليه کشور می شود به گفتگو پرداخت.

وزير اطلاعات با تاکيد بر زشت بودن اين قبيل اقدامات، افزود: بدون شک اگر فردی که اين اقدام را انجام داده به حزب يا تشکل خاصی وابسته باشد غلط بودن اقدام او واضح تر و بيشتر خواهد بود واين موضوع از قبح قضيه نمی کاهد.

محسنی اژه ای درپاسخ به اين سوال که آيا برخوردی با محمدرضا خاتمی خواهد شد، نيز افزود: اگر قرار باشد برخوردی با اين فرد شود برخورد قضايی خواهد بود و اين موضوع به دولت ارتباطی ندارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی در بخش ديگری از سخنانش در جمع خبرنگاران با تاکيد بر اينکه در آستانه برگزاری انتخابات هشتمين دوره مجلس شورای اسلامی هيچ گونه مشکل امنيتی در اين خصوص وجود ندارد، گفت: در حال حاضر زمينه برای حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات فراهم است و انشاء الله مردم با حضور پای صندوق های رای و نظر خود را اعلام خواهند کرد.

وزير اطلاعات فشارهای خارجی و جو سازی رسانه های بيگانه در آستانه برگزاری انتخابات را موضوعی تکراری دانست که ملت ايران همواره طی ۲۹ سال گذشته با آن مواجه بوده است وافزود: قطعا آمريکايی ها در هر اقدام خود سعی دارند مردم ما را از صحنه بيرون کنند اما مردم ما با ايمان و تدين خود همواره در مقابل اين مسائل ايستادگی کرده اند.

محسنی اژه ای در پايان گفت: همواره شاهد بوده ايم که هر گاه دشمنان چنين اقداماتی را عليه ملت ما ساماندهی کرده اند مردم ايران با احساس قوی تر و شور بيشتری در صحنه حاضر شده اند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزير اطلاعات: گفتگوی پيرموذن با صدای آمريکا اقدامی زشت و خيانت به ملت است، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016