پنجشنبه 8 فروردین 1387

دعوت به کنفرانس های پالتاکی و نشست حضوری جنبش جمهوريخواهان دمکرات و لائيک در هانوور برای تدارک گردهمايی سراسری سوم

در پی کنفرانس پالتاکی جنبش جمهوريخواهان دمکرات و لائيک ايران در ۱۰ فوريه و پيشنهاد يک پارچه همراهان حاضر مبنی بر تعويق گردهمايی سراسری سوم با انگيزه تدارک نظری و عملی گسترده تر، شورای هماهنگی در توافق با خواست عمومی همراهان اعلام ميدارد که که زمان گردهمايی سراسری که رسما می بايست در اواخر فوريه ۲۰۰۸ برگزار گردد، به تعويق خواهد افتاد.

در راستای تدارک بهتر گردهمايی سراسری و بررسی ترازنامه و چشم انداز اين جنبش و رايزنی درباره کم و کيف دشواری ها و گام های آتی، بنا بر پيشنهاد همراهان نشستی با حضور فعالان و همراهان علاقه مند در شهر هانوور در تاريخ ۲ و ۳ ماه می ۲۰۰۷ برگزار می گردد. علاقمندان برای شرکت در اين نشست از هم اکنون می توانند با آدرس و تلفن های زير تماس گرفته و آمادگی خود را اعلام نمايند.

علاوه برآن و به قصد سازمان دادن تدارک بهتر نشست حضوری ۳ جلسه پالتاکی در تاريخ ۳۰ مارس، ۱۳ آپريل و ۲۷ آپريل برگزار خواهد شد که از ساعت ۱۸ تا ۲۲ يک شنبه ها برگزار خواهد شد.

نخستين کنفرانس پالتاکی که در تاريخ ۳۰ مارس برگزار ميگردد به بررسی اهداف جنبش ج.د.ل، ويژه گی های آن، روشنيها و ابهامات برنامه ای و پيشنهاد های مرتبط با آن اختصاص خواهد يافت.

در اولين کنفرانس از جمله در مورد رابطه اين جنبش با قدرت سياسی، و چگونگی دست يابی به نظام سياسی مورد نظر، دامنه فراگيری اين جنبش و خانواده های سياسی دربرگيرنده آن گفتگو خواهد شد.

کنفرانس پالتاکی دوم که در تاريخ ۱۳ آپريل برگزار ميگردد به بررسی ساختار و دشواری ها و پيشنهادهای مرتبط با آن از جمله اساسنامه، گردهمآئی سراسری، شورای هماهنگی، گروههای کار و واحدهای محلّی، اختصاص خواهد يافت. در اين رابطه از جمله در مورد مسئله چگونگی تشکيل گرايش های نظری، ضرورت وجود و يا عدم شورای هماهنگی و دامنه اختيارات و چگونگی انتخاب آن، موازين تشکيل واحدهای محلی و گرو ه کار رايزنی خواهد شد.

سومين کنفرانس پالتاکی در تاريخ ۲۷ آپريل به بررسی اقدامات و طرح و برنامه عمل از جمله ايجاد سايت اينترنتی جديد، همکاری با ديگر نيروهای جمهوری خواه، فعاليت های حقوق بشری، رويکرد های عملی در رابطه با جنبش های اجتماعی در داخل کشور و روابط بين المللی اختصاص خواهد يافت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در هر سه جلسه تدارکات سياسی و فنی نشست حضوری نيز مورد بحث قرار خواهد گرفت. شورای هماهنگی همچنان از کليه پيشنهادهای همراهان از افق های نظری گوناگون در جهت افزايش کيفيت نشست های پالتاکی و ازجمله نشست حضوری در ۲ و ۳ ماه می در هانوور استقبال ميکند.


شورای هماهنگی جنبش جمهوريخواهان دمکرات و لائيک ايران ۲۶ مارس ۲۰۰۸


تلفن تماس و آدرس ميل برای شرکت در جلسه:

Tel ۰۰۴۹۵۱۱۱۲۶۰۷۸ ۲۰

۰۰۴۹۱۷۶۲۲۰۸۴۷۳۲ اصغر اسلامی

asgharE@web.de

عباس عاقلی زاده

oo۴۹-۵۱۱-۷۰۴۲۹۷ فاکس و تلفن

abbas.agheli@gmail.com

Copyright: gooya.com 2016