پنجشنبه 22 فروردین 1387

وزير اطلاعات: تغيير در کابينه دولت حتمی است، ايرنا

تربت حيدريه، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۷/۰۱/۲۲‬

وزير اطلاعات با تاييد تغيير در کابينه دولت طی روزهای آينده گفت: "بحث تعويض در برخی وزارتخانه‌ها وجود دارد".

غلامحسين محسنی اژه‌ای روز پنجشنبه در حاشيه آيين کلنگ زنی فرودگاه شهيد مدرس که مطابق مصوبه دولت برای چند شهرستان مرکزی و جنوب خراسان رضوی ساخته می‌شود،به خبرنگاران گفت: تغييرات در کابينه دولت حتمی است.

به گزارش ايرنا وی در عين حال به زمان دقيق تعويض وزيرانی که قرار است جای خود را به افراد جديد بدهند، اشاره‌ای نکرد.

وزير اطلاعات همچنين با رد خبر برخی سايت‌ها مبنی بر تبرئه حسين موسويان سخنگوی سابق تيم مذاکره‌کننده هسته‌ای، گفت: مطابق رای دادگاه محکوميت وی تقليل يافته است و صحبتی از تبرئه نيست.

محسنی اژه‌ای افزود : آن چيزی که وزارت اطلاعات در همان ابتدا اعلام کرد و قاضی هم همين اتهام را تفهيم کرد "ارائه اطلاعات به‌بيگانگان از جمله سفارت انگليس" بود.

وی اظهار داشت : ارائه اين اطلاعات "بر خلاف مصالح و امنيت کشور" بود و "اتفاقا احراز شد" و به همين جرم موسويان در دادگاه محکوم شد.

وی گفت : قاضی دادگاه موسويان را به دو سال حبس تعليقی و پنج سال انفصال از خدمت محکوم کرده است و رای صادره تاييدکننده نظريه وزارت اطلاعات است.

وی خاطرنشان کرد: در ارتباط با پرونده موسويان " فصل الخطاب قانون است".

وزير اطلاعات همچنين با بی‌اعتبار خواندن قطعنامه ‪ ۱۸۰۳‬شورای امنيت آن را فاقد مبنای حقوقی و منطقی خواند و تصريح کرد: "اين کار صد درصد سياسی بود".

محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: مردم ايران زير بار زور نخواهند رفت و شورای امنيت با طی کردن مسير غلط قبلی به بيراهه رفته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی تصريح کرد : ايران کشور قدرتمندی است و ايستادگی در مقابل نظام سلطه تحول بزرگی را رقم خواهد زد.

وزير اطلاعات به‌نمايندگی از رييس جمهور همچنين به‌شهرستان مه ولات در جنوب خراسان رضوی سفر و ضمن حضور در شورای اداری با تعدادی از مردم اين شهرستان ملاقات عمومی داشت.

مه ولات چندی پيش با مصوبه هيئت دولت از تربت حيدريه منتزع و به شهرستان ارتقاء يافت.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزير اطلاعات: تغيير در کابينه دولت حتمی است، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016