شنبه 31 فروردين 1387

حسین موسویان در CCU + عکس، شهاب ‌نیوز

شهاب‌نیوزـ حسین موسویان معاون مرکز تحقیقات استراتژیک و سخنگوی سابق تیم مذاکرات هسته‌ای صبح پنج شنبه در پی یک بحران قلبی به بیمارستانی در شمال تهران منتقل و در بخش CCU بستری شد.

moosavian-in-hospital.jpg
یکی از دوستان حسین موسویان در گفتگو با خبرنگار «شهاب‌نیوز» تایید کرد که این دیپلمات شناخته شده صبح پنج شنبه در پی یک بحران قلبی به بیمارستانی در شمال تهران منتقل شده و بلافاصله در بخش CCU بستری شده است.

وی گفت: موسویان که از عصر چهارشنبه از احساس درد و سوزش شدید در قفسه سینه رنج می‌برد و به دلیل شرایط روحی، با اصرار خانواده‌اش برای مراجعه به پزشک مخالفت می‌کرد؛ اول صبح پنج‌شنبه به بیمارستانی در شمال تهران منتقل شد. پزشکان معالج با توجه به وضعیت جسمی موسویان و آزمایش‌های اولیه، وضعیت قلبی او را بسیار نامناسب تشخیص داده و انجام عمل فوری آنژیوگرافی را ضروری دانستند که عمل نیز انجام شد.

این منبع نزدیک به موسویان افزود: پرونده پزشکی موسویان نشان می‌دهد که قلب وی در اوایل سال گذشته در سلامت کامل بوده است. بر اساس گفته‌های پزشکان؛ استرس‌ها و فشارهای سیاسی ـ تبلیغاتی وارد شده بر وی طی 8 ماه گذشته او را در وضعیت خطرناکی قرار داده تا آن جا که تاخیر در انتقال موسویان به بیمارستان در صبح پنج‌شنبه می‌توانست نتایج فاجعه‌باری در پی داشته باشد.

وی با تاکید بر این که «موسویان همچنان در بخش CCU بستری است» گفت: پزشکان نسبت به نتایج هرگونه استرس و فشار بر موسویان هشدار داده و تاکید کرده‌اند وی پس از ترخیص از بیمارستان، شدیداً بایستی از هر گونه فشار، هیجان و استرس دوری کند.

این منبع آگاه در پایان تاکید کرد: آقای موسویان طی یک سال گذشته در مقابل تمام اتهامات ناروا سکوت کرده و مصالح کشور را بر آبروی خود ترجیح داده است. وی به رغم تمام اتهامات عجیب و غریب رسانه‌ای که مطلقاً دروغ و خبرسازی بود و به رغم شرایط دشوار خانوادگی، باز هم سکوت را ترجیح داد. با این حال، برخی از پیام‌های سیاسی و فشارهای وارده بر موسویان پس از صدور رای دادگاه، وی را در روزهای اخیر از یک روند رسیدگی حقوقی و عادلانه به این اتهامات کاملاً ناامید کرده است.

حسین موسویان حدود دو هفته قبل پس از یک سال جنجال سیاسی و رسانه‌ای، سرانجام از اتهام «جاسوسی» تبرئه شد. با این حال دادگاه به دلیل نگهداری چند سند، وی را به دو سال حبس تعلیقی و 5 سال محرومیت از مشاغل دیپلماتیک و بین‌المللی محکوم کرد.

توضیح: تصویر منتشره توسط یکی از دوستان آقای موسویان در اختیار شهاب‌نیوز گذاشته شده است.


Published from gooya news {http://news.gooya.com}
Copyright © 2003 news.gooya.com
All rights reserved for the original source