جمعه 1 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بهروز افخمی: فيلم تبليغاتی کروبی را می سازم، فارس

خبرگزاری فارس: بهروز افخمی گفت: به هيچ وجه قصد ورود به عرصه سياسی را ندارم و حداکثر فعاليت‌های سياسی‌ام اين خواهد بود که فيلم تبليغاتی کروبی را بسازم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بهروز افخمی در حاشيه بازديد از پانزدهمين نمايشگاه بين‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاسخ به اين سوال که موضع سياسی شما درباره انتخابات رياست جمهوری دهم چيست؟، گفت: مواضع سياسی من معلوم است و در اصلاح‌طلبان جزء کسانی هستم که از کروبی حمايت می‌کنم و اعتقاد دارم ايشان برای رياست جمهوری مناسب است؛ چرا که بيشترين کفايت را دارد.
اين کارگردان سينما در ادامه با اشاره به اين که يک بار اشتباه کردم و نماينده شدم، گفت: به هيچ وجه قصد ورود به عرصه سياسی را ندارم و حداکثر فعاليت‌های سياسی‌ام اين خواهد بود که فيلم تبليغاتی آقای کروبی را بسازم.
گفتنی است افخمی در انتخابات نهم رياست جمهوری عضو فعال ستاد مهدی کروبی و سازنده فيلم تبليغاتی اين کانديدا بود.
افخمی همچنين سازنده کليپ به نمايش درآمده در اولين کنگره حزب اعتماد ملی بود که در آن به بررسی پيدايش مجمع روحانيون مبارز، وقايع دوم خرداد و پس از آن با محوريت کروبی بود.





















Copyright: gooya.com 2016