جمعه 13 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

متحصنين فرودگاه مهرآباد: دستگاه ديپلماسی را موظف به قطع ارتباط باعربستان، اردن و مصر کنيد، ايلنا


تهران- خبرگزاری کار ايران
متحصنين فرودگاه مهرآباد خطاب به نمايندگان محترم مجلس شورای اسلامی، خواستار تصويب قطع صدور نفت جمهوری اسلامی ايران به کشورهای حامی رژيم صهيونيستی شدند.
به گزارش "ايلنا"، متن کامل نامه بدين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اکنون که فاجعه غزه هر روز وارد مرحله‌ای تازه‌تر شده و لحظه به لحظه بر شدت اين فاجعه انسانی افزوده می‌شود و اعتراضات انسانی و اسلامی به رژيم سفاک صهيونيستی در سرتاسر گيتی فراگير شده‌است، در ايران اسلامی نيز مردم مومن و شهيدپرور به خروش آمده و صدها تجمع و راهپيمايی اعتراض‌آميز در سرتاسر کشور برگزار کرده‌اند.
در اين ميانه هرچند خبر نامه ۲۳۱ نماينده مجلس شورای اسلامی منتشر شد و در جای خود جای تقدير دارد لکن انتظارات از نمايندگان محترم مجلس شورای اسلامی آن بود که از اختيارات قانونگذاری خود استفاده کرده و ضمن محکوميت اقدامات رژيم صهيونيستی وارد فاز عملياتی شده و به تصويب قوانين الزام‌آور بپردازند.
در هر حال سرفصل مطالبات متحصنين دانشجو در فرودگاه مهرآباد از مجلس شورای اسلامی بدين شرح به اطلاع می‌رسد:
۱- با توجه به اينکه در شرايط اضطراری امکان ارائه طرح سه فوريتی وجود دارد لازم است نمايندگان محترم مجلس شورای اسلامی با ارائه طرح سه فوريتی، قطع صدور نفت جمهوری اسلامی ايران به کشورهای حامی رژيم صهيونيستی را تصويب کنند.
۲- لازم است نمايندگان محترم مجلس شورای اسلامی در طرحی ديگر دستگاه ديپلماسی کشور را موظف به قطع ارتباط با دولت‌های سرسپرده و بی‌غيرت عربی از جمله عربستان سعودی، اردن و مصر کنند.
۳- لازم است هرچه سريعتر طرح تعطيلی و اخراج شرکت‌های حامی صهيونيسم در مجلس شورای اسلامی به تصويب برسد.
۴- لازم است نمايندگان محترم مجلس شورای اسلامی در عين رعايت ملاحظات، تسهيلات لازم برای اعزام نيروهای مردمی برای کمک به مردم غزه را فراهم کنند.





















Copyright: gooya.com 2016