شنبه 21 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صدور حکم اعدام برای يک کرد عراقی، مجموعه فعالان حقوق بشر

يک کرد اهل سليمانيه عراق پس از تحمل دو سال زندان از سوی دادگاه اوليه به اعدام محکوم شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در سال ۱۳۷۸ "سروه‌ر عمر فرج" تبعه عراقی متهم به قتل دوست هموطن خود گرديد و بعلت عدم دسترسی دادگاه به وی و همچنين عدم پيگيری اوليای دم ، دادستان حسب قوانين جاری بعنوان نماينده مدعی العموم درخواست صدور حکم اعدام غيابی برای وی نمود.
نامبرده در سال ۱۳۸۵ پس از ورود به ايران در شهر تهران توسط نيروهای انتظامی بازداشت و به زندان منتقل گرديد و حکم صادره اوليه طی هفته جاری پس از تحمل دو سال زندان به صورت غير رسمی به اين زندانی ابلاغ گرديد.
نامبرده که هم اکنون در بند اتباع بيگانه زندان اوين به سر می برد ، در حالی به اعدام محکوم گرديده که از داشتن وکيل مدافع منتخب محروم بوده است. شايان ذکر است در هفته جاری "حسن گلالی" نماينده کنسولگری عراق موفق به ملاقات با اين زندانی گرديد ، نامبرده وعده داده است تمام تلاش خود را برای جلوگيری از اعدام اين تبعه عراقی بکار گيرد.





















Copyright: gooya.com 2016