یکشنبه 29 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايران محور رای گيری در سنا، اعتماد

رئيس کميته منع گسترش جنگ افزار هسته يي، تروريسم و تجارت در مجلس نمايندگان امريکا با ابراز تاسف از تعجيل دولت بوش در امضاي توافقنامه همکاري هسته يي غيرنظامي با امارات متحده عربي از دولت باراک اوباما مي خواهد تا زماني که امارات در جلوگيري از انتقال تجهيزات و فناوري هاي حساسي که در برنامه هسته يي و نظامي ايران مورد استفاده قرار مي گيرد دست به اقدامي جدي تر نزند، آن توافقنامه را براي کسب تاييد به کنگره ارسال نکند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش راديو امريکا توافقنامه همکاري هسته يي غيرنظامي امريکا و امارات براي اجرا بايد از سوي دولت به کنگره ارجاع شود. اگر برخلاف خواسته قانونگذاران چنين اتفاقي بيفتد و توافقنامه به کنگره فرستاده شود قانونگذاران طي دوره يي نود روزه مي توانند آن را مورد بررسي قرار داده و رد يا تاييد کنند. از اين رو اعضاي ارشد کميته امور خارجي مجلس نمايندگان پيشاپيش قطعنامه يي را تنظيم کرده اند تا توافقنامه پيش از اطمينان از همکاري کامل امارات در قبال ايران قابل اجرا نباشد.در همين حال ميشل فلورنوي معاون پيشنهادي باراک اوباما براي معاونت امور سياسي وزارت دفاع، در جلسه رسيدگي به تاييد صلاحيتش در سنا، در پاسخ به پرسش سناتور دموکرات کارل لوين رئيس کميته نيروهاي مسلح سنا گفت مقيد کردن کشورهاي منطقه خليج فارس به همکاري هاي چندجانبه مي تواند راهکار مناسبي براي منصرف کردن ايران از دستيابي به امکان توليد جنگ افزار هسته يي باشد.ميشل فلورنوي معاون پيشنهادي امور سياسي وزارت دفاع و ويليام لين قائم مقام پيشنهادي وزارت دفاع، تماس مستقيم با ايران را راهي جهت ثبات و امنيت در منطقه ذکر کردند.





















Copyright: gooya.com 2016