جمعه 11 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هاشمی رفسنجانی: منتظر اتخاذ مواضع عاقلانه از سوی اوباما در خصوص مسايل هسته‌ای هستيم، ايلنا

- اگر نظام حمايت مردم را از دست بدهد، آسيب می‌بيند


تهران- خبرگزاری کار ايران
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با تاکيد بر نقش مردم در پيروزی انقلاب اسلامی گفت: وظيفه مردم و مسوولان است که از دستاورد عظيم اتکا به مردم ذره‌‏ای غفلت نکنند.

به گزارش خبرنگار ايلنا، آيت‌‏الله اکبر هاشمی رفسنجانی که در خطبه‌‏های نماز جمعه تهران سخن می‌‏گفت با برشمردن دستاوردهای انقلاب ايران گفت: اگر نظام ما بر ملت و مردم استوار نباشد، آسيب‌‏پذير می‌‏شود و اگر اين اتکا وجود داشته باشد، هيچ حکومتی نمی‌‏تواند ملت ما را از پای درآورد. نمونه اين مساله غزه است که بزرگترين رويداد مقطع فعلی ما بود که با آن همه فشار مقاومت کردند و ارتش اسرائيل با آن همه نيرو با خفت از غزه خارج شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در بخش ديگری از خطبه دوم نماز جمعه به مساله هسته‌‏ای ايران اشاره کرد و گفت: ما منتظر هستيم که دولت جديد آمريکا موضع منصفانه و عاقلانه‌‏ای را در اين خصوص اتخاذ کند و تکرار حرف‌‏های بوش هيچ مساله‌‏ای را حل نمی‌‏کند. اين‌‏که بگوييد همه راهکارها روی ميز است و حتی راهکار نظامی نيز وجود دارد و اين‌‏که اگر ايران بخواهد برنامه‌‏های هسته‌‏ای خود را تعليق نکند، انزوايش تشديد می‌‏شود و اين‌‏گونه تهديدها و وعده‌‏های غيرشفاف هيچ مساله‌‏ای را حل نخواهد کرد.
رئيس مجلس خبرگان رهبری خطاب به اوباما تصريح کرد: بايد يک موضع شفاف اتخاذ کنيد و ما اين انتظار را از شما داريم به خاطر اظهاراتی که خودتان درتبليغاتتان اعلام کرديد و اين انتظار وجود دارد که يک گام منصفانه و عاقلانه که حق ايران ضايع نشود و از اضطراب بيرون بيايد، از سوی شما برداشته شود و اميدواريم شما به مردم منطقه کمک کنيد و با همکاری ايران مشکلات منطقه حل شود و اگر اين کار صورت نگيرد در تاريخ درباره شما هم به مانند آقای بوش قضاوت خواهد شد.





















Copyright: gooya.com 2016