دوشنبه 21 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

موسوی لاری: اصولگرايان فعلا در معرفی کانديدا دچار مشکل هستند، ترديدی در موفقيت خاتمی نيست، ايلنا

- مهندس موسوی سرمايه اجتماعی ماست

تهران- خبرگزاری کار ايران
وزير کشور دولت اصلاحات گفت: با توجه به مجموعه شرايط معتقديم که اگر انتخابات به صورت مطلوب پيش برود ترديدی در موفقيت آقای خاتمی نيست.

به گزارش خبرنگار"ايلنا" ، عبدالواحد موسوی‌‏لاری درحاشيه مراسم اعلام کانديداتوری خاتمی درجمع خبرنگاران درمورد رقيب جدی خاتمی در انتخابات اظهارداشت: اصولگرايان بايد کانديدای خود را مشخص کنند؛ که فعلا در معرفی کانديدا دچار مشکل هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ادامه درپاسخ به سوالی در خصوص اينکه اگرخاتمی پيروز نشود آيا جريان اصلاحات تمام می‌شود، اظهارداشت: هرحرکتی اگر با ريسک همراه نباشد، نتيجه درستی نخواهد داشت. برای حرکتی که جهت و هدف دارد ريسک کردن منفی نيست اما اين نکته را بايد در نظر داشت که در تمام نظرسنجی‌هايی که تا امروز توسط مخالفين و موافقين خاتمی صورت گرفته وی بالاترين مقبوليت عمومی را داشته‌اند.
موسوی‌‏لاری افزود: با توجه به مجموعه شرايط معتقديم که اگر انتخابات به صورت مطلوب پيش برود ترديدی در موفقيت آقای خاتمی نيست.
عضو شورای عالی بنياد باران درباره احتمال ردصلاحيت خاتمی، گفت :اين حرف‌ها هيچگاه محقق نخواهد شد.
وی درخصوص احتمال معاون اولی مهندس موسوی در دولت آقای خاتمی اظهارداشت: مهندس موسوی بخشی از جريان اصلاح‌طلب و سرمايه اجتماعی ماست و درکنار جمع اصلاح طلبان بوده‌اند و خواهند بود.
موسوی‌‏لاری درپاسخ به اين سوال که چرا پيش از اين خاتمی بارها بی‌ميلی خود را برای حضور در انتخابات اعلام کرده بود ولی به يکباره تصميم به حضور در انتخابات گرفت؟ گفت:جريان عمومی کشور و برخی مشکلاتی که در سه سال و نيم اخير ايجاد شده و نيز از دست رفتن فرصت‌ها و عدم استفاده از امکانات عمومی برای توسعه ملی همه و همه برای خاتمی اين وظيفه را ايجاد کرد که به عرصه بيايند.
عضو‌‏شورای مرکزی مجمع روحانيون مبارز درخصوص اينکه آيا خاتمی تا آخر انتخابات می‌‏ماند، تصريح کرد: بله قطعاً وی آمده‌است که بمانند و رای بياورند.





















Copyright: gooya.com 2016