دوشنبه 21 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خاتمی: با تيمی جديد می آيم، شعار "توسعه سياسی" نه، "توسعه اقتصادی" آری، انتخاب

خبرگزاری انتخاب: سيد محمد خاتمی رييس جمهور پيشين ايران که اخيرا نامزدی خود برای انتخابات آتی رياست جمهوری را اعلام کرده است با رويکرد و مواضعی جديد پای به ميدان رقابت ها می گذارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنکار سياسی خبرگزاری انتخاب: خاتمی در جلسات خصوصی با برخی چهره های نظام اعلام کرد که در صورت پيروزی در انتخابات با تيم سابق خود به کابينه نخواهد آمد.

وی همچنين گفته است که شعار وی در اين انتخابات "توسعه ی سياسی " نخواهد بود بلکه او اين بار از "توسعه ی اقتصادی" پيروی م يکند.

اين اظهارات با استقبال عقلای دو جناح مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری انتخاب: تحليلگران معتقدند: با وجودی که عملکرد خاتمی (با توجه به شرايط وقت) در دوره های رياست جمهوری اش از دوره ی فعلی قابل دفاع تر است اما او با بهره گيری از تيم فکری و تئوريسين های تندرو جامعه ای سياست زده را تحويل داد که مولد آن عملکردها دولت فعلی است.





















Copyright: gooya.com 2016