دوشنبه 21 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کرباسچی هم می آيد؟ تغيير

جمعی از صاحبان صنايع، روشنفکران وهنرمندان از غلامحسين کرباسچی درخواست کردند به عنوان نامزد آنها در انتخابات رياست جمهوری سال ۸۸ شرکت کند.در روزهای گذشته تعدادی از هنرمندان و برخی سينما گران به ديدار کرباسچی آمدند و از او تقاضا کردند در انتخابات رياست جمهوری شرکت کند. اين دومين ديدار سينماگران با غلامحسين کرباسچی بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پس از انتشار اخبار اين ديدارها، خبرنگار تغيير با کرباسچی تماس گرفت و صحت اخبار مذکور را جويا شد.کرباسچی با تاييد اين درخواست ها تاکيد کرد که درحال بررسی شرايط و موضوع انتخابات است و فعلا در باره آمدن يا نيامدن خود قضاوتی نمی کنم. همانگونه که نامزدهای ديگر مدتها برای فکر کردن به اين موضوع، زمان را سپری کردند، من نيز تا روز ثبت نام فرصت فکر کردن به اين موضوع را دارم.

شنيده ها حاکی است پيش از اين نيز برخی از کارگردانان سينما چنين درخواستی را مطرح کرده و جلسه ای با او برگزار کرده است. از يکی از مشاوران او سئوال شد که اگر در انتخابات رياست جمهوری بخواهد شرکت کند، با چه شعاری در اين عرصه حاضر می شود که گفت: آنهايی که کرباسچی را می شناسند می دانند که او به اصلاحات عملگرايانه و بنيادی پايبند است. اگر در اين مسير قرار بگيرد حتما توسعه همه جانبه، متوازن و پايدار سياسی و اقتصادی و اجتماعی را محور کار خود قرار می دهد و به عنوان يک نامزد مستقل در انتخابات حاضر می شود.

از قرار معلوم کرباسچی به زودی بيانيه ای درباره انتخابات منتشر و نظرات خود را ارايه خواهد کرد.





















Copyright: gooya.com 2016