دوشنبه 28 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد بازهم در غياب دانشجويان و اين بار در روز تعطيل به دانشگاه رفت، ادوارنيوز

ادوارنيوز: محمود احمدی نژاد رييس جمهور، بار ديگر در غياب دانشجويان و اين بار در يک روز تعطيل به يکی از دانشگاه های ايران رفت.

به گزارش فارس احمدی نژاد در سالگرد دفن شهدای گمنام در دانشگاه علم صنعت در روز اربعين حسينی به اين دانشگاه رفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فارس در گزارش خود آورده است که رييس جمهور در هنگام ورود به دانشگاه با شعارهای دانشجويان و مردم مورد استقبال قرار گرفته است. اين درحالی است که در روز دوشنبه دانشگاه علم صنعت برای عموم دانشجويان تعطيل بوده است و مشخص نيست منظور اين خبرگزاری از مردم و دانشجويانی که شعار «احمدی احمدی، حمايتت می‌کنيم»، «صل علی محمد، بوی رجائی آمد» و «مالک اشتر علی، خوش آمدی خوش آمدی. سر داده اند چه افرادی بوده است.

حضور احمدی نژاد در طول دوران رياست جمهوری در دانشگاه های کشور همواره با تنش روبرو بوده است.
بازديد احمدی نژاد از دانشگاه پلی تکنيک تهران در سال ۸۵ با اعتراضات شديد دانشجويی مواجه شد به گونه ای که دانشجويان عکس رييس جمهور را در حضور وی به آتش کشيده و شعار مرگ بر استبداد سر دادند
. همچنين در مهرماه ۸۶ احمدی نژاد هنگام حضور در دانشگاه تهران با اعتراض شديد دانشجويان روبرو شد در اين روز اگرچه دانشجويان معترض امکان حضور در سالن محل سخنرانی احمدی نژاد را نيافتند اما اعتراضات شديد دانشجويی در صحن دانشگاه تهران موجب قطع پخش مستقيم سخنرانی احمدی نژاد از صداوسيما شد و رييس جمهور در محاصره گارد ضد شورش دانشگاه را ترک کرد.

بعد از اين اعترضات احمدی نژاد معمولا به صورت سرزده و يا با تدابير شديد امنيتی در دانشگا هها حضور می يابد. که در آخرين نمونه آن، رييس جمهور در يک روز تعطيل از دانشگاه علم و صنعت بازديد کرده است.





















Copyright: gooya.com 2016