سه شنبه 4 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش جالب ميرحسين به حمايت های هاشمی رفسنجانی، جهان نيوز

از هاشمی رفسنجانی به عنوان مقتدرترين حامی ميرحسين موسوی نام برده می شود. وی تلاشهای بسياری را برای مهيا کردن شرايط حضور ميرحسين موسوی در عرصه انتخابات انجام داده بود.


پس از انتشار خبر حمايت هاشمی رفسنجانی از کانديداتوری ميرحسين موسوی در محافل خصوصی و عمومی، اين خبر واکنش صريح ميرحسين موسوی را به دنبال داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار "جهان نيوز" آيت الله هاشمی رفسنجانی که از وی به عنوان مقتدرترين حامی ميرحسين موسوی نام برده می شود تلاشهای بسياری را برای مهيا کردن شرايط حضور ميرحسين موسوی در عرصه انتخابات انجام داده بود.

اما غيبت ميرحسين موسوی در جلسه ای که در روزهای پايانی اسفندماه در منزل هاشمی رفسنجانی و با حضور سيد محمد خاتمی و مهدی کروبی برگزار شده بود شايعه های اختلافات مبنايی ميرحسين و هاشمی رفسنجانی را دوباره بر سر زبانها انداخت.

در همين رابطه خبرنگار "جهان نيوز" با خبر شد در ديدار چند روز بعد مهدی کروبی و ميرحسين موسوی، ميرحسين در پاسخ به گلايه کروبی مبنی بر عدم حضورش در جلسه مذکور گفته است: نيازی به برادر بزرگتر نداريم و خودمان می توانيم مشکل اصلاح طلبان را حل کنيم.

اين اظهارات ميرحسين در حالی صورت می گيرد که منابع خبری از تلاشهای گسترده هاشمی رفسنجانی و رايزنی های وی با چهره های تاثير گذار سياسی هر دو جناح برای کانديدا شدن و رقابت با محمود احمدی نژاد خبر می دهند.





















Copyright: gooya.com 2016