چهارشنبه 12 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ادعای کمک هسته‏ای آمریکا به ایران!، والستریت جورنال

یک نشریه آمریکایی مدعی شد: چهار کشور ایران، سوریه، سودان و کوبا،55 میلیون دلار که ایالات متحده برای برنامه پیشبرد استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای تخصیص داده بود را دریافت کرده اند.

به گزارش «ریا نووستی» از Wall Street Journal، این نشریه در شماره روز سه شنبه خود به نقل از منابعی دولتی مدعی شده است که از سال 1997 تا 2007، ایران بیش از 15 میلیون دلار در چارچوب برنامه آژانس بین المللی انرژی اتمی برای پیشبرد استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای دریافت کرده است. 14 میلیون دلار دیگر نیز به سوریه داده شده است. کوبا و سودان نیز هر یک 11 میلیون دلار دریافت کرده اند.

[لینک به خبر مرتبط در سایت والستریت جورنال]

آمریکا بیشترین حمایت مالی از برنامه های سازمان ملل متحد را دارد. این کشور در سال 2007 میلادی 20 میلیون دلار به برنامه آژانس بین المللی انرژی اتمی تخصیص داد که یک چهارم تمامی بودجه آن می باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 






















Copyright: gooya.com 2016