شنبه 5 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يک سال حبس تعزيری برای پرستو الهياری، انتقال مريم مالک به بازداشتگاه وزرا، تغيير برای برابری

تغيير برای برابری - در حالی که بحث مطالبه محوری هم اکنون مورد توجه برخی فعالان اجتماعی و سياسی و زنان در انتخابات رياست جمهوری پيش رو قرار گرفته است، فشار بر اعضای کمپين يک ميليون امضا - که به حق مطالبه محوری را به مباحث غالب جامعه بدل کردند و هزينه های گزافی هم برای آن پرداختند و می پردازند -بيشتر و دامنه فعاليت شان تنگ ترو تنگ تر می شود. امروز مريم مالک به بازداشتگاه ورزا منتقل شد و پرستو الهياری به يک سال جبس تعزير محکوم شد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


انتقال مريم مالک به بازداشتگاه وزرا
مريم مالک فعال کمپين يک ميليون امضا ظهر امروز با صدور قرار بازداشت موقت به بازداشتگاه وزرا منتقل شد.

اين فعال کمپين که از ساعت ۸ و ۳۰ دقيقه صبح امروز، پنجم ارديبهشت ماه، در پی دريافت احضاريه کتبی به شعبه ۱۴ پليس امنيت ناتب، مرکز پشتيبانی عمليات ماموران پليس امنيت مراجعه کرده بود پس از چندين ساعت بازجويی به دادگاه انقلاب و سپس به بازداشتگاه وزرا منتقل شد.در ديدار کوتاهی که با مريم داشتيم گفت اتهامات زيادی من زده اند که هيچکدام را قبول ندارم.

روز چهارشنبه گذشته، دوم ارديبهشت ماه، ماموران امنيتی با ارائه ی حکم بازرسی به منزل پدری مريم مالک رفته و پس از تفتيش کامل منزل آنان کامپيوتر شخصی، جزوه های درسی و لوازم ديگری را ضبط کردند. ماموران امنيتی همچنين احضاريه مکتوب جهت حضور در پليس امنيت را به وی تحويل داده و تهديد کردند که در صورت عدم حضور حکم جلب وی صادر خواهد شد.





















Copyright: gooya.com 2016