یکشنبه 13 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مادر جلوه جواهری: ماموران همچنان در خانه هستند و کليد را هم نداده اند! تغيير برای برابری

تغيير برای برابری - در حالی که کاوه مظفری و جلوه جواهری در زندان به سر می برند، کليد منزل آن ها در دست نيروهای امنيتی باقی مانده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته مادر جلوه جواهری که در شب تفتيش منزل کاوه و جلوه خود را به خانه آن ها رسانده بود، ماموران امنيتی بعد از جمع آوری وسايل کاوه و جلوه که شامل کامپيوترها، اسناد و مدارک، دست نوشته ها، پايان نامه ها و کارهای تحقيقی، کتاب ها و ديسک های آن ها می شد و دستگير کردن جلوه بدون داشتن حکم قضايی، کليد منزل را نيز با خود بردند.

گوهر بيات مادر جلوه جواهری در اين رابطه می گويد:« آن شب من و پدر و مادر کاوه آنجا بوديم. ماموران هم که همه وسايل بچه های ما را برداشته بودند، آن ها می توانستند کليد را به ما تحويل دهند. من عميقا نگرانم. اين ها که بدون حکم قانونی بچه مرا با خود می برند، چطور اعتماد کنم که بر ضد بچه من چيزی در خانه اش قرار ندهند.»

امروز يکشنبه ۱۳ ارديبهشت که خانواده های جلوه و کاوه برای سرکشی به منزل فرزندانشان مراجعه می کنند با حضور نيروهای امنيتی در منزل آن ها مواجه می شوند. صاحب خانه به آن ها گفته است که ماموران به او تذکر داده اند که مانع ورود ديگران به منزل کاوه و جلوه شوند.

خانواده های جلوه و کاوه از اين امر نگرانند که ماموران امنيتی با جاسازی وسايلی در منزل فرزندانشان، دشواری های بيشتری برای آن ها فراهم کنند.

به گفته نسرين ستوده وکيل جلوه جواهری و کاوه مظفری باقی ماندن کليد منزل موکلانش در دست نيروهای امنيتی و سرکشی های آن ها به منزل موکلانش عملی غير قانونی است و خواستار حق قانونی موکلانش برای شکايت به اين موضوع شد.





















Copyright: gooya.com 2016