جمعه 22 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تهديد دادستانی تهران به تعطيلی چاپخانه روزنامه های اصلاح طلب، خرداد نو

خرداد نو - دادستانی تهران در اقدامی جانب دارانه و يک طرفه تهديد کرد که با چاپخانه هايی که خبر پيروزی مهندس موسوی را منتشر کنند، برخورد خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنابر گزارش های رسيده، دادستانی تهران به تمامی چاپخانه های روزنامه های حامی ميرحسين هشدار داده است هر گونه اخباری مبنی بر پيروزی ميرحسين موسوی و يا مخدوش بودن آرا با اطلاع و هماهنگی دادستان تهران و اخذ مجوز از سوی اين نهاد نشر شود و چاپ خانه ها به اين امر تمکين نکنند، به شدت برخورد خواهد شد.
تيتر يک فردای روزنامه کلمه که مورد اعتراض دادستانی تهران قرار گرفته اين است: "ملت پرچم خود را پس گرفت".
روزنامه کلمه، عصر اقتصاد، جهان اقتصاد از جمله اين روزنامه ها هستند که تهديد شده اند بايد تيتر خود را تغيير دهند. در غير اين صورت تعطيل خواهند شد. از سوی ديگر خبر می رسد روزنامه های ايران و کيهان ساعت يک نيمه شب شنبه ۲۳ خرداد با خبر پيروزی احمدی نژاد در انتخابات چاپ فوق العاده خواهند داشت. اين دستور دادستانی در حالی صادر شد که بر اساس آمارهای امروز ميرحسين موسوی پيروز ميدان انتخابات خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016