چهارشنبه 27 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش وزارت اطلاعات در جلسه غيرعلنی مجلس، ايلنا

برخی مسوولان وزارت اطلاعات در جلسه سه ساعته عصر روز گذشته کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی حضور يافته و گزارشی از عملکرد خود در خصوص اغتشاشات اخير خيابانی به اعضای اين کميسيون ارايه دادند.


در گزارش وزارت اطلاعات به شناسايی سرخط‌های اغتشاشات اخير اشاره شده و از دستگيری برخی از آنها خبر داده شده بود.همچنين براساس اين گزارش به برخی از افراد تذکراتی داده شده است تا به گونه‌ای عمل نکنند که خروجی آن ايجاد آشوب وتخريب در کشور باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، حسن کامران عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی با حضور در جمع خبرنگاران مجلس در براوردی از آنچه که در جلسه ديروز اين کميسيون گذشت، اظهار داشت: در اين جلسه بر لزوم حفظ آرامش در کشور تاکيد شد.
به گفته وی، در اين جلسه تاکيد شد که نبايد به آمريکاو صهيونيست‌ها و اروپايی‌ها اجازه بيان حرف مفت داده شود و با افرادی که اغتشاش و آشوب می‌کنند توسط دستگاه‌های ذيربط از جمله وزارت اطلاعات برخورد شود.
کامران افزود: در اين جلسه همچنين از معترضين به شيوه برگزاری انتخابات گذشته خواسته شد تا از طريق مراجع قانونی يعنی شورای نگهبان ، شکايت خود را پيگيری کنند ولو حتی اگر مدت اين بررسی‌ها به طول انجامد.
وی بر لزوم حفظ آرامش در کشور بنا بر توصيه‌های مقام معظم رهبری تاکيد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016