جمعه 29 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خبرگزاری مهر: تعدادی از اغتشاش گران در لرستان دستگير شدند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: رئيس کل دادگستری استان لرستان از دستگيری تعدادی از اغتشاش گران و عوامل ناآرامی های اخير در لرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر در خرم آباد، ذبيح الله خدائيان صبح جمعه در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی لرستان اظهار داشت: برخی از افرادی که در روزهای اخير تلاش می کردند در خرم آباد و بروجرد اغتشاش ايجاد کنند با حضور ماموران پر تلاش اطلاعات و نيروهای نظامی و انتظامی دستگير شده اند.

وی با بيان اينکه اين افراد برای شناسايی عوامل اصلی تحت بازجويی قرار دارند، عنوان کرد: همچنين پرونده های دستگيرشدگان در دست بررسی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تلاش برای شناسايی عاملان اصلی

رئيس کل دادگستری استان لرستان همچنين پيرامون برخی شايعات در مورد دستگيری سران ستادهای انتخاباتی، خاطر نشان کرد: هيچ کدام از مسئولان ستادهای انتخاباتی کانديداها در لرستان بازداشت و دستگير نشده اند.

خدائيان با تاکيد بر اينکه با کسانی که نقش محرک را در اغتشاشات اخير داشته اند برخورد خواهد شد، يادآور شد: در صورتی که اثبات شود که برخی مسئولان ستادهای انتخاباتی کانديداها محرک و تحريک کننده بوده اند و دلايل محکمه پسندی در اين زمينه وجود داشته باشد به طور قطع با آنها برخورد می شود.

وی خاطر نشان کرد: مسئولان دستگاههای امنيتی در حال شناسايی محرکان اصلی اغتشاشات لرستان هستند.

دستگيری حمله کنندگان به ماموران پليس

رئيس کل دادگستری استان لرستان همچنين در مورد برخی سنگ پرانی ها به ماموران نيروی انتظامی در جريان ناآرامی های اخير خاطر نشان کرد: کليه کسانی که در اغتشاشات با ماموران درگير شده اند دستگير و با آنها برخورد شده است.

خدائيان يادآور شد: در حال حاضر جو لرستان جو آرامی است و مراجع اطلاعاتی و امنيتی اين استان در جريان اتفاقات اخير هماهنگی و تلاش مطلوبی داشته اند که اين تلاشها مانع ناامنی استان در روزهای اخير شده است.

وی با تاکيد بر اينکه در حال حاضر ناامنی در لرستان وجود ندارد، تصريح کرد: فعاليت های اطلاعاتی هم اکنون در حال اجراست.

رئيس کل دادگستری استان لرستان با تاکيد بر اينکه آنچه در انتخابات مهم است حضور حداکثری مردم می باشد، بيان داشت: برخی شبهات ايجاد شده توطئه دشمنان برای کمرنگ جلوه دادن حضور ميليونی مردم در پای صندوقهای رای بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016