دوشنبه 1 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد تقي‌ رهبر در گفتگو با فارس: سرنوشتي بدتر از بني‌صدر ‌در‌ انتظار موسوي است

نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي گفت: اگر موسوي بيانيه ‌روز شنبه خود را كه مملو از دهن‌كجي به رهبري و نظام بود را تكذيب نكند سرنوشتي بدتر از بني‌صدر در انتظار او خواهد بود.

محمد تقي‌رهبر در گفتگو با فارس در اصفهان با اشاره به اينكه ما بيانيه آقاي موسوي را ديديم،‌ افزود: سراسر اين بيانيه نشان از زير پاگذاشتن آشكار قانون و خط قرمز‌هاي نظام بود كه خوراك تبليغاتي فراواني را براي دشمنان ايران اسلامي فراهم كرد.

وي اظهار داشت: موسوي پيش از اين مدعي قانون‌گرايي بود و در تبليغات و صحبت‌هاي خود مكرر دولت نهم را متهم به بي‌قانوني مي‌كرد.

رهبر با تاكيد بر اينكه موسوي در اين بيانيه گفته است كه شوراي نگهبان را قبول ندارد، تصريح كرد: قبول نداشتن شوراي نگهبان يعني زير پاگذاشتن يكي از اصول و قوانين مهم قانون اساسي است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه موسوي در بيانيه‌هاي خود به دنبال ابطال انتخابات است، خاطرنشان كرد: خواسته ابطال انتخابات يعني دهن‌كجي به 40 ميليون راي دهنده و دهن‌كجي به ملت ايران و اين همصدايي با دشمنان ديرينه و زخم خورده انقلاب اسلامي است.

وي با تاكيد بر اينكه موسوي بدون توجه به سخنان مهم مقام معظم رهبري كه فصل‌الخطاب بوده است خواستار تجمع هوادارانش در خيابان‌ها شده است، اظهار داشت: اين يعني شكستن و زير پاگذاشتن آشكار خط قرمز‌هاي نظام و ايستادگي در برابر خواسته رهبري و اين بدترين دهن‌كجي به ايشان و نظام جمهوري سلامي و ارزش‌هاي انقلاب است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016