جمعه 5 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شايعه درگذشت سعيد حجاريان تکذيب شد، نگرانی ها از وضعيت نگهداری و سلامتی وی همچنان بر قوت خود باقی است، نوروز

پايگاه اطلاع رسانی نوروز: سعيد حجاريان عضو ارشد جبهه مشارکت در سلامت کامل بسر برده و اخباری که در مورد وخامت حال ايشان منتشر شده است شايعه بوده و صحت ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در پی اعتراضات مردمی به تقلبهای گسترده دولت نهم در انتخابات دهمين دوره رياست جمهوری ايران، بسياری از فعالان سياسی و اجتماعی کشور از جمله برخی از اعضای ارشد جبهه مشارک بازداشت و روانه زندان شدند. در همين راستا هفته گذشته، نيروهای دادستانی کشور در نيمه های شب به منزل دکتر حجاريان حمله و وی را نيز بازداشت کردند. اين در حالی است که او در اثر ترور سال ۸۰ نيروهای اقتدارگرا، قادر به تکلم صحيح نيست و برای انجام امور شخصی خود نيز بايد از کمک ديگران بهره بگيرد و حتی برای راه رفتن نيز بايد حداقل دو نفر وی را ياری نمايند.

به گزارش نوروز از لحظه بازداشت وی همه فعالان اجتماعی از وضعيت سلامتی وی نگران بودند. با توجه به عدم اطلاع رسانی صحيح و آزاد و بسته بودن مجاری سالم خبر رسانی متاسفانه شب گذشته اخباری دال بر وخامت اوضاع جسمانی و حتی درگذشت وی منتشر شد.

به گزارش نوروز به نقل از منبعی آگاه و موثق، سعيد حجاريان در سلامت بسر می برد و وضعيت عمومی وی مطلوب می باشد. با اينحال با توجه به وضعيت جسمانی اين عضو جبهه مشارکت، نگرانی ها از وضعيت نگهداری وی و سلامتی ايشان همچنان بر قوت خود باقی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016