یکشنبه 7 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آزادی رييس ستاد و اکثر کارکنان روزنامه ميرحسين موسوی، آينده

به گزارش خبرنگار آينده قربان بهزاديان نژاد رييس ستاد انتخاباتی مهندس موسوی و ۲۲ نفر از ۲۵ نفر کارکنان روزنامه کلمه سبز که هفته گذشته دستگير شده بودند آزاد شدندو يک نفر از کارکنان سايت کلمه پس از آن دستگير شده است.


اکثر کارکنان روزنامه کلمه سبز که روز دوشنبه هفته گذشته در دفتر اين روزنامه واقع در ميدان هفت‌تير تهران بازداشت شده بودند، به استثنای سه نفر آزاد شده‌اند و شب گذشته نيز رييس ستاد تبليغاتی مهندس مير حسين موسوی آزاد شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دکتر سيد عليرضا حسينی بهشتی به خبرنگار «آينده» گفت: ۲۲ نفر از ۲۵ کارمند روزنامه کلمه سبز که هفته گذشته بازداشت شده بودند، آزاد شده و يک نفر از کارکنان سايت کلمه پس از آن دستگير شده است.

به گفته وی، همچنين شب گذشته دکتر قربان بهزاديان نژاد رييس ستاد مهندس موسوی که پس از جلسه چهارشنبه بعدازظهر اساتيد دانشگاه با موسوی بازداشت شده بود، آزاد شد.

هم‌اکنون سه نفر از اعضای تحريريه اين روزنامه که انتشار اخبار در سايت کلمه (يکی از دو سايت رسمی ستاد موسوی) را نيز بر عهده داشت، آزاد نشده و يک تن ديگر نيز از اعضای اين سايت دستگير شده است.

گفتنی است، سايت کلمه که پس از انتخابات فيلتر شده بود، پس از سه روز رفع فيلتر و ادامه فعاليت، در روزهای اخير قابل دسترسی نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016