پنجشنبه 11 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

به منظور اطلاع رسانی به همه کسانی که نگران حال آقای دکتر سعيد حجاريان هستند، تقی اسدی (پزشک سعيد حجاريان)

اين جانب دکتر تقی اسدی ( متخصص مغز و اعصاب) يکی از اعضاء تيم پزشکی ای هستم که در عرض ده سال قبل با زحمت بسيار زياد آقای دکتر سعيد حجاريان را مورد درمان اختلالات ناشی از اصابت گلوله به سرشان قرار داده ايم. در نتيجه اين سوء قصد ايشان دچار آسيب بخشهائی از مغز، و نخاع و هم چنين عروق مغز شدند. حاصل اين آسيبها اختلال تکلمی، راه رفتن، و درد ميباشد. با درمانهای داروئی متعدد، فيزيوتراپی، کار درمانی و گفتار درمانی ايشان را تا حدی تحت کنترول در آورديم. درمانهای ايشان دائمی، و بدون وقفه بوده و همچنان در حال انجام است. هرگونه وقفه در هر يک از اين جنبه ها ميتواند موجب آسيب بلافاصله و يا غيز قابل برگشتی برای ايشان بشود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با تماسی که با همسر پزشک ايشان داشتم، گزارشی از وضع روحی بسيار بد و کاهش واضحی در قدرت جسمی ايشان به اطلاع اينجانب رسيد. سيستمهای خارج از دستگاه عصبی ايشان احتياج به ملاقات فوری پزشک داخلی دارد.

بعلت محرمانه بودن اطلاعات پزشکی اينجانب از افشاء جزئيات پزشکی پرونده ايشان معذورم، ولی ميتوانم اذعان کنم که بازداشت ايشان ميتواند منجر به خطر جانی غيرقابل جبران برای ايشان شود.

با در نظر گرفتن جنبه های انسانی، از همه کسانی که قادر به کمک به ايشان ميباشند اکيدا درخواست ميشود که در آزاد سازی و يا انتقال ايشان به محل مناسبی - منزل - که بتواند درمانهای روزانه اش را گرفته و از زير فشار روانی حبس انفرادی در آيد، کوشش نمايند. بار ديگر تأکيد می کنم جان بيمار من در خطر است. خواهشمند است به اخطار پزشکی اينجانب توجه فرمائيد .

دکتر تقی اسدی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016