جمعه 26 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يکی از بازداشت شدگان روز ۱۸ تير، جان باخت، اميرکبير

خبرنامه اميرکبير: يکی از افراد بازداشت شده در روز ۱۸ تير ماه که به کمپ کهريزک منتقل شده بود، جان باخت. اين فرد که دچار بيماری تنفسی شديد بود، پس از چند روز از کمپ کهريزک به بيمارستان منتقل شده است اما در بيمارستان به دليل ضعف شديد جسمانی جان باخته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گرچه تعداد بازداشت شدگان تظاهرات روز ۱۸ تيرماه بيش از ۴۰۰ نفر اعلام شده است، اما نزديک به ۱۴۰ نفر از بازداشت شدگان پس از دستگيری به کمپ کهريزک منتقل شده و برای ۵ روز در آنجا در بازداشت بوده اند. اين افراد در مدت بازداشت خود در کمپ کهريزک در وضعيت بسيار بدی به سر برده اند.

به گزارش خبرنامه اميرکبير، اين افراد در مدت بازداشت بارها مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند و موهای سر آنها تراشيده شده است.

بازداشت شدگان در کمپ کهريزک پس از ۵ روز به زندان اوين منتقل شده اند اما در مدت بازداشت خود در کمپ کهريزک در شرايط بهداشتی بسيار بدی قرار داشته اند و برای چند روز به اين افراد هيچ گونه غذايی داده نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016