یکشنبه 11 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خانواده‌های بازداشت شدگان در مقابل دفتر هاشمی شاهرودی تجمع کردند، موج سبز آزادی

ده ها نفر از خانواده‌های تعدادی از فعالان سياسی که در حوادث بعد از انتخابات بازداشت شده‌اند، از ساعت ۱۱ صبح امروز در مقابل دفتر رييس قوه قضاييه تجمع کردند و خواهان ملاقات با وی شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش «موج سبز آزادی» دو نفر به نمايندگی از جمع اجازه يافتند تا به داخل ساختمان بروند و شکايت خانواده‌های بازداشت شدگان را مطرح کنند. خانواده‌های بازداشت شدگان تاکيد می‌کردند که خواستار ديدار با آيت الله هاشمی شاهرودی و آزادی سريع‌تر همسران و فرزندانشان هستند.

گزارش تکميلی «موج سبز آزادی» حاکی است اين تجمع که حدود ۱۰۰۰ نفر از هموطنان در آن حضور يافتند تا با خانواده‌های زندانيان همراهی کنند، پس از حدود سه ساعت پايان يافت. گزارش‌هايی در خصوص حضور تعدادی عناصر لباس شخصی نيز دريافت شده است.

ايلنا گزارش داده در اين تجمع که از ساعت ۱۱ آغاز شده است، خانواده‌های علی تاجرنيا ‏، بهزاد ‌نبوی ، محسن ميردامادی، مصطفی تاج‌زاده، حجت الاسلام محمدعلی ابطحی، محسن‌صفايی فراهانی، عبدالله رمضان‌زاده، سعيد ليلاز، محسن امين زاده و عبدالله مومنی و ساير بازداشت‌شدگان حوادث اخير در اين تجمع حضور داشتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016