یکشنبه 11 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

همسر تاجزاده هرگونه تغيير موضع او را تکذيب کرد، دويچه وله

روز شنبه دهم مرداد در جريان کنفرانس مطبوعاتی ابطحی و عطريانفر پس از دادگاه، ابطحی از مصطفی تاجزاده به عنوان يکی ديگر از کسانی که تغيير موضع داده نام برد. همسر تاجزاده اين سخنان را يک نمايش ناميده و آن را تکذيب کرد.

فخرالسادات محتشمی‌پور که همسرش مصطفی تاجزاده روز ۲۲ خرداد و قبل از پايان انتخابات رياست جمهوری دستگير شد، از دادگاه فعالان سياسی با نام «مضحکه‌ای که وهن نظام اسلامی است» نام ‌برد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به اينکه محمدعلی ابطحی در کنفرانس خبری پس از دادگاه از مصطفی تاجزاده نام برد و گفت او نيز مواضعش تغيير کرده، می‌گويد: «من سی سال با آقای تاجزاده زندگی کرده‌ام و هرگونه تغيير مواضع انتقادی او را تکذيب می‌کنم».

محتشمی‌پور می‌گويد، همسرش بارها تاکيد کرده که هرگونه سخن او قبل از آزادی و در شرايط زندان، خلاف واقع و دور از واقعيت است و تحت فشار بيان شده است.

مصطفی تاجزاده عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی و معاون سياسی وزير کشور در دولت خاتمی بعدازظهر روز جمعه ۲۲ خرداد در حمله نيروهای لباس شخصی به يکی از ستادهای انتخاباتی مير حسين موسوی در قيطريه دستگير شد.

وی همچنين در مورد ديدار خانواده‌های فعالان سياسی با رئيس قوه قضائيه که قرار بود روز يکشنبه يازدهم مرداد صورت بگيرد، گفت اجازه ملاقات با شاهرودی به خانواد‌ها داده نشد اما به آنان قول داده شد که در اولين فرصت اين ملاقات انجام شود.

فخرالسادات محتشمی‌پور همچنين گفت که خانواده‌های محسن ميردامادی، عبدالله رمضان‌زاده، محسن امين‌زاده، بهزاد نبوی و صفايی فراهانی از جمله شرکت‌کنندگان در تجمع امروز مقابل دفتر رئيس قوه قضائيه بوده‌اند.

به گفته‌ی همسر تاجزاده، اين خانواده‌ها در پی آنند تا با هيئت رئيسه مجلس نيز ديدار کنند.

مصاحبه‌گر: ميترا شجاعی
تحريريه: شهرام احدی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016