یکشنبه 11 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فارسی‌ها ديروز دسته‌جمعی به پيک‌نيک رفتند، گزارش پارلمان‌نيوز از شرکت فعال خبرنگاران "فارس" در برگزاری دادگاه ديروز

پارلمان‌نيوز: دادگاه غيرقانونی و نمايشی روز گذشته به محلی برای پيک‌نيک مديران و خبرنگاران خبرگزاری افراطی فارس مبدل شده بود.

به گزارش پايگاه خبری فراکسيون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نيوز»، در دادگاه نمايشی روز گذشته که حاصل تلاش بی‌وقفه سه ضلع مثلث دروغ و تهمت يعنی خبرگزاری فارس، روزنامه کيهان و روزنامه جوان بود، اکثر دست‌اندرکاران اين سناريو حاضر بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در دادگاه روز گذشته پيش از آنکه کيفر خواست ادعايی دادستانی تهران قرائت شود، متن کامل آن بر روی خبرگزاری فارس منتشر شد.

همچنين روز گذشته مقدم‌فر-مديرعامل-، صالحی‌آرا -مدير روابط عمومی-، رضا داوری- جانشين سردبير-، مظاهری -منشی- به همراه شش نفر از خبرنگاران فارس در جلسه دادگاه و کنفرانس مطبوعاتی بعد از آن حاضر بودند.

همچنين اجرای يکی از کنفرانس‌های خبری که روز گذشته برگزار شد، بر عهده دليريان و بيات از خبرنگاران خبرگزاری فارس بوده است.

بدين ترتيب و با حضور بيش از ده نفر از مسئولان و خبرگزاری فارس، در حالی‌که نه خانواده‌ها، نه وکلای مدافع و نه حتی نماينده رسانه‌های مستقل اجازه ورود به اين دادگاه را پيدا نکردند، نمايش ديروز در واقع به پيک‌نيکی برای اعضای اين خبرگزاری جهت به تماشا نشستن زحمات چند ماهه اخير خود و رفع خستگی آنها مبدل شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016