سه شنبه 13 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درخواست نمايندگان عضو کمسيون امنيت ملی از سعيد مرتضوی برای دستگيری ميرحسين موسوی، فارس

خبرگزاری فارس: عضو کمسيون امنيت ملی مجلس با اشاره به اينکه تاکنون افراد رده‌های چندم اين توطئه، دستگير و دادگاه برايشان تشکيل شده است، گفت: درخواست برخی نمايندگان برای دستگيری و رسيدگی به اتهامات موسوی جدی است و از جمله مواردی بود که به دادستانی انتقال داده شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمد کرمی راد نماينده مردم کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار سياسی باشگاه خبری فارس «توانا» با اشاره به جلسه امروز کميسيون امنيت ملی و کميته رسيدگی به وضعيت بازداشت شدگان که با حضور مرتضوی رئيس دادستانی تهران برگزار شد، گفت: در اين جلسه مرتضوی به ارائه گزارشی از وضعيت کشور پرداخت که برای نمايندگان بسيار جالب و در خور توجه بود.
وی افزود: در اين گزارش افراد بازداشت شده به سه دسته تقسيم می‌شوند؛ گروه اول افرادی هستند که در کف خيابان‌ها آمدند و ناآگاه بودند.
کرمی راد اظهار داشت: گروه دوم منافقان سازمان يافته‌ای بودند که اسناد و مدارک سازمان يافتگی آنها به دست آمده است.
عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس تصريح کرد: دسته سوم طراحان و عوامل فتنه داخلی بودند که بعضی از افراد آنها بازداشت شده‌اند و تاکنون اعترافاتی را هم داشته‌اند.
وی با اشاره به اينکه تاکنون افراد رده‌های چندم اين توطئه دستگير و دادگاه برايشان تشکيل شده است، تأکيد کرد: درخواست برخی نمايندگان برای دستگيری و رسيدگی به اتهامات موسوی جدی است و از جمله مواردی بود که به دادستانی انتقال داده شد.
وی با تاکيد بر اينکه اين درخواست از سوی نمايندگان مطرح شده است، گفت: دادستانی با اشاره به صحبت‌های ديروز مقام معظم رهبری (مد ظله‌‌العالی) برای رسيدگی به آسيب‌ديدگان و محکوم کردن آسيب‌زدگان، رسيدگی به اتهامات را به صورت قاطع در دستور کار خود دارد.
کرمی تاکيد کرد: مرتضوی در پاسخ به سوالات نمايندگان اظهار داشت که دادستانی به اتهامات تمام آسيب‌زنندگان به صورت قاطع رسيدگی خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016