سه شنبه 10 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پاسخ منصور اسالو به اتهامات عليه وی در دادگاه، سایت سندیکای کارگران شرکت واحد

منصور اسالو رئيس هيات مديره ی سنديکای کارگران شرکت واحد تهران و حومه، در نامه ای از زندان گوهردشت کرج به اظهارات مسعود باستانی درباره ی وی پاسخ داده است. در اين نامه که خطاب به «هم ميهنان عزيز» نگاشته شده، آمده است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با توجه به اينکه درآخرين دادگاه يکی از زندانيان به نام آقای مسعود باستانی که خبرنگار است به عنوان توضيحاتی پيرامون اتهاماتش از سنديکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه و اينجانب منصور اسالو رئيس هيئت مديره اين سنديکا نام برد و در سيمای جمهوری اسلامی نيز پخش گرديد لازم دانستم توضيحات ذيل را به هم ميهنان عزيزم ارائه دهم.
مسعود باستانی را از حدود ده سال پيش زمانی که به جبهه مشارکت شرق تهران می رفتم می شناسم جوانی هوشمند و ميهن دوست و علاقمند به سرنوشت مردم ايران می باشد ايشان و همسرش مهسا امرآبادی خبرنگار هستند. گويا همسر ايشان که باردار هم بوده دستگير شده بود و قول داده بودند اگر مسعود خود را معرفی کند همسرش آزاد می شود که نشد هنوز هم در بند می باشد.
چهره آشفته او در تصويری که از او ديدم حکايت از سختی های فراوانی داشت که بر او رفته است.
به هرحال در باره آن قسمت از سخنان ايشان که مربوط به اينجانب منصور اسالو رئيس هيئت مديره سنديکای شرکت واحد است پاسخ اين است:
ايشان فيلمی از کارگران و همسران محروم سنديکای شرکت واحد با همکاری اينجانب تهيه کرده است که در اين فيلم کارگران اخراجی و همسرانشان در باره مزايای سنديکا و چگونگی تغيير رفتار و گفتار کارگران سنديکايی بعد از عضويت در سنديکا و آموزش های انسانی که ديده اند از سنديکا قدردانی کرده و خانواده های اين کارگران نيز خود را عضو سنديکا دانسته اند. اين فيلم موجود است و صدا و سيما ميتواند اين فيلم را به جای دفاعيه سنديکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی برای همه مردم ايران و جهان نمايش دهد!

با تشکر
منصور اسالو
رئيس هيئت مديره سنديکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه
شهريور ۱٣٨٨


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016