پنجشنبه 19 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

همسر عبدالله مؤمنی: می ترسم برای عبدالله اتفاقی افتاده باشد، روز آنلاين

فاطمه آدينه وند، همسر عبدالله مومنی، سخنگو و رييس شورای مرکزی سازمان دانش آموختگان (ادوار تحکيم وحدت) در مصاحبه کوتاهی با روز گفت:"حدود ۳۵ روز است که از آقای مومنی بی خبرم و با اينکه هر روز به دادگاه مراجعه می کنم و در دور روز اخير هم برای ديدار با قاضی حداد رفته ام، موفق نشده ام خبری از وی بگيرم."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همسر عبدالله مومنی افزود:"در دادگاه انقلاب به من گفتند تا زمانی که بحث تحقيقات از آقای مومنی تمام نشود، امکان ملاقات يا تماس تلفنی با ايشان امکان پذير نيست. بايد منتظر بمانيد تا دادگاه مومنی تشکيل شود. در مقابل اصرارهای مکرر من هم اعلام شد که آقای مومنی ممنوع الملاقات است."

آدينه وند اضافه کرد:"با توجه به اينکه آقای مومنی در آخرين ديداری که با ايشان داشتم، وضعيت روحی و جسمی بسيار بدی داشت، نگرانی ما اين است که اتفاقی برای ايشان افتاده باشد. در غير اين صورت هيچ توجيهی برای عدم اجازه ملاقات يا حتی تماس تلفنی عبدالله مومنی با منزل نمی توان پيدا کرد."

همسر اين فعال سياسی با اشاره به نگرانی های روزافزون خود و خانواده اش از وضعيت عبدالله مومنی گفت:"خبرهايی به ما رسيده است که يکی از دلايل عدم صدور اجازه برای ملاقات يا تماس با مومنی، اطلاع رسانی ما درباره وضعيت بسيار بد وی در آخرين ملاقات ما بوده است. من متوجه نمی شوم که اطلاع رسانی درباره وضعيت ناگوار شوهرم چه مشکلی دارد."

آدينه وند با اعلام اينکه قرار است مدارک محمد شريف برای پذيرش وکالت به عبدالله مومنی سپرده شود، گفت:" اميدواريم که برای مومنی اتفاقی نيفتاده باشد. بعضی از افراد گفته اند که نام وی را روی ديوارهای زندان ديده اند. به هر حال عبدالله مومنی اکنون در بازداشت است و حفظ و تامين سلامت وی بر عهده کسانی است که او را بازداشت کرده اند."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016